רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תביעת תאונת עבודה

חוויתם תאונת עבודה? גם אם לא פניתם מיד לביטוח לאומי כדי לממש את הפיצויים שמגיעים לכם, יתכן שעדיין לא מאוחר. על פי החוק, תוכלו לתבוע מביטוח לאומי פיצויים גם עד 7 שנים ממועד גילוי הנזק. הזמן הזה הינו שרירותי, משום שזהו אינו מועד התאונה עצמה, וזמן הגילוי יכול להיות מאוחר יותר ממנו. מאידך, בין זמן הגילוי לזמן התאונה יכולות לחלוף רק שלוש שנים, כלומר טווח הזמן המקסימלי שיכול לחלוף בין מועד התאונה להגשת התביעה הינו 10 שנים. חריג נוסף לעניין הגשת התביעה הינו מצבו הרפואי או הנפשי של התובע – אם זה אינו מאפשר לו להגיש את התביעה בעצמו, הרי שרק כאשר ימונה לו אפוטרופוס יוכל זה לתבוע בתוך שבע שנים מזמן מינויו, או מזמן שהתובע ישוב למצב בריאותי ונפשי תקין.

כיצד מתנהלת התביעה?
מי שתובע את ביטוח לאומי, חייב לשמור את כל האסמכתאות מהתקופה שלפני האירוע ועד לאותו היום- אלו המעידים כי חל שינוי פתאומי שהאחריות עליו חלה על המעביד. את כל המסמכים שנאספו יש להגיש באמצעות עורך דין עבודה אל ביטוח לאומי, ויש אשר יגישו תביעת נזקי גוף גם לשאר חברות הביטוח בהן הם מבוטחים על מנת לקבל פיצוי נוסף על פי המגיע לו. עורך הדין יגיש לרופא מומחה את ממצאי הבדיקות על מנת שינפיק חוות דעת לכדאיות הגשת תביעה. אם יש בעיני רוחו עילה טוב לתביעת הביטוח (ואף לא רק עילה אחת), ימליץ על כך, ויוגש לועדה רפואית שדנה בנושא.

אילו עוד ביטוחים יכולים להיות מופעלים?
עובד שנפגע בזמן עבודתו יוכל לתבוע את כל אותם הביטוחים שהיו קיימים בזמן שהעובד נפגע: זה יכול להיות ביטוח אובדן כושר עבודה  מטעם המעביד, ביטוח לאומי וביטוח תאונות אישיות (גם אם יש 2 כאלו הפועלים בו- זמנית.
מפת אתר | צור קשר