רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תביעת ביטוח תאונות תלמידים

על פי חוק, כל אחד ואחת מהתלמידים הרשומים באחד ממוסדות החינוך בארץ, מבוטחים על ידי פוליסטת תאונות אישיות באחת מחברות ביטוח בארץ. מוסדות החינוך כוללים בתי ספר, גני ילדים, פעוטונים ומעונות יום הנמצאים באחראיות של רשות מקומית.

הכיסוי של הפוליסה במקרי מוות ונכויות קשות
הפוליסה של תאונות לתלמידים מכסה את המקרים הבאים: במקרה של מוות כתוצאה מהתאונה הסכום המשולם הינו 130000 ש´ח, במקרה של  100% נכות כתוצאה מתאונה הסכום המשולם הינו 340000 ש"ח, כשהחישוב מבוצע על ידי תשלום של 34000 עבור כל 10% של נכות. "מענק חומרה" הינו מענק אשר משולם לילד שסובל מנכות קשה במיוחד. גובה המענק עומד על כ-50% נוספים מגובה המענק בשווי 340000, דהיינו 170000 ש"ח.

כיסוי הפוליסה  במקרים נוספים
כאשר מדובר בנכות זמנית הנגרמת כתוצאה מתאונת דרכים, הסכום המשולם על ידי ביטוח הינו 85 ש"ח עובר כל יום במידה וביום השישי שלאחר התאונה התלמיד עדיים אינו מסוגל ללכת. התנאי עבור התשלומים היומיים קובע כי על פי מצבו הבריאותי , התלמיד הינו מסוגל לרדת ממיטתו במשך תקופה העולה מ-21 ימים רצופים. שישה חודשים הינה התקופה המקסימלית המכוסה על ידי פוליסת הביטוח.

כיסוי הפוליסה עבור טכנולוגיה רפואית
במידה והתלמיד הנפגע נעזר במשך תקופה מקסימלית של שישה חודשים  במכשירים רפואיים, הוא זכאי להחזר מלא עבור ההוצאות. ההחזר במקרים אלו מכסה גם את ההוצאות הרפואיות אשר אינן בטווח אחראיות של חוק בריאות ממלכתי. בנוסף, קיים כיסוי ביטוח ואפשרות לתביעה ביטוחית עבור ההורים שנפגעו במהלך פעילות המוסד החינוכי של התלמיד כדוגמת ליווי טיולים והשגחה באירועים.

מפת אתר | צור קשר