רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונות עבודה

מקום העבודה שלנו יכול להראות כזירת עבודה תמימה, אך עם זאת קורה לא פעם שעובדים נפגעים במקום עבודתם. בין אם מדובר על תאונה אשר קרתה במהלך העבודה השוטפת במשרד ובין אם התאונה התרחשה תוך עבודה פיזית מאומצת, יכול הנפגע לקבל פיצויים על פי החוק.

 

מה זה תאונת עבודה?

תאונת עבודה היא כל מקרה בו אדם נפגע במהלך עבודתו או לחילופין בדרך אל מקום העבודה או בדרך ממקום העבודה ליעדו. על פי ההגדרה, תאונת עבודה היא תאונה שגרמה לעובד לא לעבוד יותר משלושה ימים או שגרמה לו חס וחלילה למוות.

 

מה עושים במקרה של תאונת עבודה?

במקרה של תאונת עבודה, מומלץ להגיש מהר ככל האפשר בקשה לפיצויים במוסד לביטוח לאומי אשר בעיר מגוריכם. הבקשה שלכם תועבר לוועדה רפואית אשר תחקור את המקרה ותתן את דעתה בעניין.

 

מה יקבל העובד שעבר תאונה?

עובד שעבר תאונת עבודה ושהפגיעה הוכרה על ידי המוסד לביטוח לאומי כתאונת עבודה, יוכל לקבל כספים בעבור הימים בהם לא הפסיד ימי עבודה. בנוסף יכול העובד לקבל פיצוי בעבור נכות. גם כל ההוצאות הנלוות אותן הוציא העובד מוכרות במקרה הצורך ומשופות בהתאם.

 

ערעור על ועדה רפואית

חלק נכבד מהתביעות במוסד לביטוח לאומי בהכרה של תאונת עבודה, לא זוכים למענה ההולם. לעיתים פוסקת הועדה סכום כסף נמוך מהמצופה, לעיתים הועדה אף לא מכירה בתאונה כתאונת עבודה. במקרים כאלו יכול העובד לבקש עירעור אשר יאפשר לו בסופו של דבר לקבל כחוק את הכספים המגיעים לו.

מפת אתר | עורך דין פלילי | גירושין | תאונות עבודה |  צור קשר