רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונות ילדים

פגיעות בקרב ילדים ובני נוער הן דבר שכיח ביותר, עקב המצאותם בבתי הספר, טיולים שנתיים, מקומות ציבוריים כגון בריכות, ים, גני שעשועים וכו.. לרוב ללא פיקוח של מבוגר אחראי.במקרים רבים אין הילדים מקבלים את הפיצוי אליו הם זכאים בעקבות חוסר מודעות לתנאי הפוליסת ביטוח התלמידים.

טעות נפוצה בקרב הורים רבים שלא מודעים לכל תנאי פוליסת ביטוח התלמידים היא כי אין הם מודעים לעובדה כי הביטוח תקף גם מעבר לשעות הפעילות של בית הספר.בכל תאונה בין אם מבובד בתאונה במגרש משחקים מעבר לשעות הלימודים, בעת הליכה וחזרה מבית הספר או אף במקרים קיצוניים פוליסת הביטוח תכסה  אף תאונה בחו"ל, בכל מקרה של תאונת ילדים ש לבחון האם פויסת הביטוח מכסה תאונה זו.

  מהי תאונה ילדים?

תאונה  על פי ההגדרה בפוליסת הביטוח כארוע פיזי, חיצוני, גלוי לעין, בלתי צפוי, הגורם להיזק גופני.על פי  הגדרה זו ניתן להסיק כי מחלות, תאונת דרכים, פעולות איבהורשלנות רפואית אינן נכללות בכיסוי הביטוחי על פי תנאי הפוליסה.

פיצוי בגין תאונת ילדים

במקרה של תאונה מסיבה כלשהי אצל תלמיד יהיה זכאי לפיצוי בהתאם לפרמטרים קבועים המחושבים לפי מספר ימי אשפוז, רמת הנכות שתקבע או הוצאות רפואיות, זאת ללא קשר לשאלת האשם בגין רשלנות שגרמה לתאונה.

מי מבוטח בפוליסת תלמיד?

כל תלמיד בבית ספר יסודי ותיכוני לסוגיהם, הרשום ללימודים באחד ממוסדות החינוך ולומד באותו מוסד  בפועל. בנוסף מבוטחים גם כל הילדים בגני הילדים, בפעוטונים ובמעונות יום המופעלים על ידי הרשויות המקומיות.

 

מפת אתר | צור קשר