רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר העבודה הינו ביטוח בעל חשיבות גבוהה מאוד עבור כל אחד ואחת מאיתנו. הביטוח בעצב מבטח אותנו במקרים בהם העובד נאלץ לחיות ללא פרנסה תקופת זמן של משפר חודשים ואף שנים. במידה ואנו מבוטחים בביטוח אובדן כושר עבודה, במקרה של תאונה ניתן לקבל את כל ההכנסה השנתית שלנו ולא לסבול ממחסור כלשהו. המידה וברצונכם לרכוש את פוליסת הביטוח, ניתן לבטח את העובד עד 75% משכר הברוטו הכולל. כתוצאה מכך, המקרה של הצורך, בעל הפוליסה יהיה זכאי להחזר של 75% מהמשכורת שלו עד שמצבו ישתפר והוא יהיו מסוגל לעבוד שוב או עד גיל יציאה לפנסיה, שהוא גיל 65.

פרמיית הביטוח של ביטוח אובדן כושר עבודה
במידה והמבוטח עבר תאונה או אירוע מצער במהלכו איבד את כושר העבודה, הוא מתחיל לקבל את תשלומי הביטוח באופן מיידי ובנוסף, פטור מתשלומים נוספים. לפני הפעלת הביטוח ישנה חשיבות עליונה לבדוק את סוג ביטוח המנהלים או קרן הפנסייה הרלוונטית לעובד. במקרים חמורים יותר, בהם העובד הוכר כנכה חלקית, המבוטח זכאי לקבלת תשלומים במידה ואיבד 75% מכושר העבודה שלו. ניתן לרכוש את ההרחבה לנכות חלקית שתחשיב את העובד לנכהבאופן חלקי החל מאובדן של 25% מכושר העבודה שלו.

ביטוח מקצועי עבור עובד
בדרך כלל הגורמים העיקריים אשר משפיעים על גובה הפרמייה המשולמת הינם: גילו של המבוטח, סוג עיסוקו ומקצועו של המבוטח, מצבו הבריאותי של המבוטח בזמן כניסתו לתוכנית הביטוח, ועוד. בנוסף, העובד מקבל סכום חד פעמי אחרי כשלושה חודשים לאחר אובדן כושר העבודה כשכותצאה מכך נוצר מצב בו העובד הפסיד רק שבועיים של הכנסה.

מפת אתר | צור קשר