רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

אובדן כושר עבודה

במידה וחוויתם אובדן כושר עבודה,  חשוב שתדעו כי מכיוון שהכנסתכם נפגעה אתם זכאים לתשלומי החזרי מס, החזרי מס אלו הם לרוב רק במידה והנפגע לא עבד לפחות שלושה חודשים ומעלה וגם אז חייב להוכיח כי איבד 75% מכושר עבודתו וגם אז יהיה ראשי לקבל עד 75% מגובה השכר שקיבל עד כה.

מה נחשב כאובדן כושר עבודה?
לאובדן כושר עבודה ישנן שלושה סוגים. הראשון הוא במידה והמבוטח איננו יכול לעבוד בכל עבודה שהיא. השני הוא במידה והמבוטח איננו מסוגל לעסוק בעבודה אשר מתאימה ליכולתו, השכלתו וניסיונו. והאחרון הינו במידה והמבוטח איננו יכול לעבוד בעבודה שבה עסק בחמש השנים האחרונות. ישנם מקרים רבים כי מבוטחים עברו את מלכודת הזמן ומלכודת ה 75% אך אל עברו את מלכודת העיסוק הסביר מכיוון שלמקצוע אחד יש מגוון רחב של מקצועות.

למי פונים במקרה של אובדן כושר עבודה?
כפי שניתן לראות תחום זה הינו מורכב ביותר ולכן מומלץ להסתייע בייעוץ והכוונה מעורך דין תאונות עבודה בנוגע למה שמגיע לכם במידה ואתם חושבים כי אכן אתם נחשבים לכאלו אשר איבדו את כושר עבודתם. מעבר למה שמגיע לכם מביטוח לאומי כדאי לבדוק את הביטוחים השונים העוסקים במקרים אלו וזאת כמובן מבלי לחכות שמשהו יקרה. כמובן שהרבה תלוי באיזה סוג מקצוע את עוסקים מכיוון שלא תמיד ביטוח גוף מסוג זה נחשב ככדאי.

למידע נוסף לגבי תאונת עבודה או רשלנות רפואית פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מפת אתר | צור קשר