רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תביעת אובדן כושר עבודה

לא פעם חברות הביטוח מתייחסות לאובדן כושר עבודה בצורה שערורייתית שחייבים למצוא דרך להימנע ממנה. האינטרס של חברות הביטוח בסופו של יום הוא להגדיל את מעגל הלקוחות תוך שאיפה למינימום תביעות ביטוח. תביעה בגין אובדן כושר עבודה היא אחת התביעות שלא פעם יחפשו חברות הביטוח את ההיסטוריה של התובע, מסמכים רפואיים וינסו למצוא בעיה רפואית שלא דווחה בהצהרת הבריאות. כאשר הם מוצאים תקלה, ואפילו הקטנה ביותר שנעשתה בתום לב יכולה חברת הביטוח לסרב לקבל את התביעה ולתת פיצויים.

אילו טענות שכחיות לדחיית תביעת אבדן כושר עבודה?
חברות הביטוח מבקשות לשלוח את התובע לבדיקת רופא מטעם חברת הביטוח. על פי בדיקה זו נהוג להחליט האם התובע זכאי לתגמול ביטוח ופיצויים או לא. מכיוון שמדובר ברופא מטעם חברת הביטוח האינטרס יהיה למצוא כי המבוטח בריא, ככל האפשר. אחת הטענות השכיחות ביותר היא שהפוליסה בוטלה לפני המקרה הביטוחי. עוד אופציה לדחייה היא שהמבוטח לא עומד בהגדרות של הפוליסה ולא באובדן כושר עבודה מוחלט. וכאמור לעיל, כאשר מבוטח מסתיר את מצבו הרפואי האמיתי זו עילה לסירוב ביטוח, מטעם חברת הביטוח.

מה עושים כאשר נדחית תביעת אובדן כושר עבודה?
כאמור, האינטרס העיקרי של חברת הביטוח הוא לא לשלם כספים נוספים בתביעות ביטוח, וביניהם אבדן כשר עבודה. על כן רצוי לפנות לעורך דין נזיקין ולקבל הדרכה משפטית מפורטת כיצד להתמודד מול חברת הביטוח ולקבל את הפיצויים להם זכאי המבוטח. כמו כן לאסוף מסמכים רפואיים במעידים על אובדן כושר העבודה. לא להיפגש עם נציג מחברת הביטוח לפני שמתייעצים עם עורך דין, שכן שאלות שהוא יתקיל אתכם ולא תוכלו לענות עליהם יכולות להיות בעלות מחיר כבד. כמו כן חברות ביטוח מסוימות מפעילות באופן סמוי נציג , יש להיות מודעים לזה ולפתוח שבע עיניים.

מפת אתר | צור קשר