רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

דמי תאונה חברת ביטוח

אדם שנפגע עקב מעורבתו בתאונת דרכים, בין אם היה נהג, נוסע או הולך רגל, הינו זכאי לקבלת פיצויים על בסיס נזקי הגוף והנפש אשר נגרמו לו כתוצאה ממנה. זכאות זו מעוגנת תחת חוק הפיצויים לנפגעי תאונות הדרכים, אשר נחקק בכדי להבטיח טיפול רפואי ראוי לכל אדם בעת תאונה. יודגש, כי בעוד שבעבר יכלו נפגעים לתבוע גם את הנהג האחראי לקיום התאונה, כיום אלה זכאים לתבוע את חברת הביטוח רכב בלבד.
אילו מקרים מוכרים כתאונת דרכים?
החוק והפסיקה הישראליים הבחינו בין כלי רכב רכב המוגדרים כ"מנועיים" ומתוך כך פגיעתם מזכה בפיצויים. כך, תאונות דרכים הן כאלה המערבות לפחות אחד מהבאים- מכוניות פרטיות ומסחריות, אוטובוסים ומיניבוסים, משאיות, מוניות, אופנועים וקטנועים ואף טרקטורים, רכבות נגררים ונתמכים. מנגד, תאונות שבהן מעורבת פגיעה של כלי רכב שהינו כסא גלגלים, מעליות, מדרגות נעות או עגלות אינן מזכות קבלת פיצויים. יצוין, כי חברת הביטוח אינה "מכסה" פגיעות במקרים שבהם נפצע אדם אשר גרם לתאונה בכוונה, שהשתמש ברכב למטרה פושעת, שנהג ברכב גנוב או שנהג ללא רשיון.
כיצד נקבע גובה דמי התאונה?
סכום הפיצויים הנקבע עבור אדם אשר נפגע בתאונת דרכים מתבסס על חומרת הפגיעה ובהתאם לגובה הנכות שהוגדרה לו. רמת הנכות, זמנית וצמיתה, נקבעת על פי מומחים רפואיים מטעם בית המשפט, על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. רמת הנכות, פיסית ונפשית, מוגדרת באמצעות טבלאות קבועות המתחשבות באופן הליקוי או הפגיעה והשלכותיה לטווח הקצר והארוך.
למידע נוסף על תאונת דרכים פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם
מפת אתר | צור קשר