רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

נפגע תאונת דרכים

נפגע תאונת דרכים

אדם אשר נפצע במהלך תאונת דרכים זכאי לפיצויים על פי חוק, בלי קשר לשאלה מי אשם בתאונה. כך, בכדי לקבל פיצויים מחברת הביטוח יש צורך רק בכך שהאירוע שבו נפגע אותו אדם יוגדר כתאונת דרכים. על פי החוק בישראל, תאונת דרכים הינה אירוע בו נפגע אדם בעת שימוש ברכב מנועי למטרת תחבורה. המושגים "רכב מנועי" ו"מטרת תחבורה" קיבלו משמעויות ופרשנויות רבות בפסיקות בית המשפט ותיקונים לחוק, כך שמדובר בתחום סבוך המחייב התייעצות עם עורך דין טרם תביעת פיצויים בשל פגיעה בתאונה.

כיצד ניתנים פיצויים בגין פגיעה בתאונת דרכים?
נוסע אשר נפצע בעת תאונה, יקבל פיצויים מחברת הביטוח אשר ביטחה את הרכב הנפגע. לעומת זאת, הולך רגל שנפצע בעת תאונת דרכים, רשאי לתבוע את חברת הביטוח של הרכב שפגע בו. בעת שמדובר בתאונת "פגע וברח" או בתאונה שבה הרכב הפוגע אינו מבוטח, זכאי הולך הרגל הנפגע לתבוע את "קרנית"- קרן שתפקידה לפצות נפגעי תאונות דרכים שאין באפשרותם לתבוע את חברת הביטוח של הנהג הפוגע.
כיצד נקבע גובה הפיצויים בגין פגיעה בתאונת דרכים?
גובה הפיצוי נקבע ע"י רופא הממונה מטעם בית המשפט, אשר תפקידו לבחון את מסמכיו הרפואיים של הנפגע ובתקנות הביטוח הלאומי, אשר לפיהן נקבעים אחוזי הנכות. בין הנזקים הקובעים את כמות הפיצויים בחוק: אובדן יכולת השתכרות, הוצאות רפואיות, הוצאות ניידות, הוצאות משפט, כאב וסבל, עוגמת נפש ועוד. בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור הנפגע בתאונת דרכים, מומלץ להיעזר בעורך דין תעבורה מומחה המוסמך לתחום.

למידע נוסף לגבי תאונת עבודה או רשלנות רפואית פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

מפת אתר | צור קשר