רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

מתי נגיש תביעה לרשלנות רפואית?

תביעות לרשלנות רפואית שכיחות ביותר בשנים האחרונות בישראל. מה עושים כאשר התינוק נולד נכה או נפטר במהלך הלידה? האם אנו זכאים לפיצוי במקרה של טיפול לקוי? תביעה לרשלנות רפואית היא אחת התביעות השכיחות בתחום המשפטי בישראל כיום. בזמן שהרופאים המתמחים מפגינים ברחובות בבקשה מהמדינה להסדיר את מספר הרופאים במשמרות בבית החולים ולקצץ בשעות הרבות של העבודה, דנים בתי המשפט במקרים נוספים בהם ניתן היה להציל את הפציינט, אך טעות אנוש הביאה לטרגדיה.

תביעה לרשלנות רפואית בלידה
התביעה לרשלנות רפואית השכיחה ביותר כיום היא התביעה לרשלנות רפואית במהלך לידה. במקרה בו חושדים הורים ברשלנות רפואית בהולדת ילדם, חשוב לפנות לייעוץ עם עורך דין שיבדוק את הנושא לעומק ויחליט אם אכן ניתן לתבוע את הרופא המטפל. לרוב ניתן הייעוץ ללא תשלום ובעקבותיו יוכלו ההורים להחליט אם להמשיך במאבק.

סוגי תביעה לרשלנות רפואית בלידה
ישנם כמה סוגים של תביעות רשלנות רפואית בלידה. הסוג הראשון עוסק במעקב לקוי אחר הריון בו לא נעשה אבחון של מום ומביא ללידה של תינוק עם נכות. עילא נוספת לתביעת רשלנות רפואית היא נזק מוחי שנגרם לתינוק במהלך הלידה שמביא לפטירתו. דבר זה יכול לקרות באם הצוות הרפואי לא השכיל לטפל בבעיה במהירות הנדרשת.

תביעה לרשלנות רפואית בקרב מבוגרים
אדם מבוגר זכאי להגיש תביעה לרשלנות רפואית כנגד בית חולים או קופת חולים במקרה ו"נשכח" ולא קיבל את הטיפול המגיע לו. חוסר קבלת טיפול רפואי בזמן עשוי להביא לתוצאות קטלניות. אלו הן רק מספר דוגמאות למקרי רשלנות רפואית שיש בהם עילא לתביעה. בכל מקרה, מומלץ להיוועץ עם עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית.
מפת אתר | צור קשר