רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונות אופנועים

רוכבי אופנועים נמצאים בסיכון רב על הכביש, בהיותם חשופים לפגיעות מכל כיוון. תאונות אופנוע רבות קורות משום שדה ראייה מוגבל של נהג רכב ובשילוב מהירות גבוהה מדי לבחינת מהירות תגובה. לכן, לצד יתרונות רבים של האופנוע – כמו בהקטנת נפח זיהום האויר, צמצום העומד בכבישים, חנייה רבה ועוד רוכבי אופנוע חייבים להיות מודעים לסטטיסטיקות של מעורבות רוכבי אופנוע (גם אם הנם הנהגים הזהירים ביותר) ולהיות מבוטחים בהתאם, אף אם מחיר הביטוח מעט גבה (הוא בדרך כלל מוצדק). בכל מקרה, רוכבי אופנוע מחויבים לעשות ביטוח חובה לצורך תביעת נזקי גוף, ויוכלו בבוא הזמן לתבוע את הכספים מחברות הביטוח שלהם.

מהיכן ניתן לתבוע כספי ביטוח?
ניתן לפנות לכל חברת ביטוח שהיה פעיל ובתוקף באותו זמן להתרחשות התאונה, כדי לקבל את מרב הפיצויים מכל המקומות. עדיף לרכז את המסמכים לנושא בידי עורך דין נזיקין שמטפל בעניין. בהתאם לחוק הפיצויים (הפלת"ד) התשל"ה 1975 על הרוכב לבטח את עצמו בביטוח רכב חובה, מי שלא עושה כן לא רק שעובר עבירה, אלא גם שלא יקבל את הפיצויים. למשל- גם אם אותו נפגע היה מבוטח דרך ביטוח תאונות אישיות, יכול לתבוע את הפיצויים לתאונה עבור אותם סעיפים שחברת הביטוח לרכב לא פיצתה עליהם.

כיצד לנהל את התביעה לפיצויים?
חשוב מאוד ליצור קשר עם עורך דין לתביעת פיצויים המטפל בנושאים אלו, משום שלכל מילה שנאמרת לגורמים המטפלים ישנה חשיבות ומשמעות להמשך התיק, ולא זו בלבד – אלא שחברות ביטוח אף מקליטות את תוכן השיחות שלהן עם לקוחותיהן. אותו עורך דין יבדוק את כל האפשרויות העומדות בפניכם לצורך קבלת מרב הפיצויים ויגיש את התביעה בעבורך, לדוגמה – אם התאונה ארעה בדרך לעבודה או לאחריה, הרי שניתן לתבוע פיצויים גם מביטוח לאומי.
מפת אתר | צור קשר