רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תביעות גוף

על נזקי גוף ניתן לתבוע ואף לקבל פיצויים. ישנן תביעות מסוגים שונים- רשלנות רפואית, תביעות ביטוח (באם היה מבוטח באותו זמן באופן פרטי או דרך העבודה), תביעות ביטוח לאומי, תאונות במוסד לימודים (נכון גם לתלמידים וגם לסטודנטים), פגיעה במתקני שעשועים, תאונות ספורט, תאונות במקומות ציבוריים, תאונה בבית או נפגעי אלימות או עבירה פלילית. כל אחד שעבר אחת מהטראומות הללו רשאי לתבוע בעצמו או באמצעות עורך- דין.

תביעות גוף מול רשויות ומוסדות
תביעות גוף יש להגיש לאותה ישות רלונטית שבה התבצעה הפגיעה. לדוגמה- תאונת ספורט שקרתה במוסד לימודים אקדמי ניתן לתבוע את הביטוח דרכו מבטח המוסד את תלמידיו, ובנוסף לכך, אם היה הסטודנט מבוטח תחת ביטוח תאונות אישי, יכול היה לדרוש זאת גם מחברת הביטוח שלו. במידה וישנו כפל פיצוי, יתכן ויקבל את שני הפיצויים, אולם יתכן מצב שבו לא יחול כפל קנס ושני הביטוחים יכסו מנעד רחב יותר של סעיפי ביטוח, לכן המבוטח יהנה מכך בכל מקרה. לעומת הסטודנט הפצוע, אם זה קרה למורה המלמד באותו המוסד, הרי שהיה יכול לתבוע גם את הביטוח הלאומי אשר מעבידו משלם בעבורו.

איך ניתן להפעיל תביעות גוף?
הדרך הקלה יותר היא להיעזר בעורך דין אשר בקיא בכל האפשרויות להגשת תביעות, ויתכן אף שיפתיע אתכם בפסק דין חדש שבו מגיע לכם החזר ממקור נוסף. בכל מקרה ההתנהלות היא מול חברות הביטוח והגשת התביעה נעשית בכתב, או שמגיעה לבית משפט לתביעות קטנות ואז לא תיוצג על- ידי עורך דין אלא ניתן רק להיעזר בו בהליך.

מפת אתר | צור קשר