רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

עוד תאונה קשה

כמעט בכל יום לצערנו, אנו שומעים על עוד תאונה קשה בכבישי הארץ, תאונה אשר אינה נחוצה לאף אחד. הפצועים וההרוגים המצטרפים לתאונה בודדת הם לפחות נהג אחד. נהג אחד יותר מדי. כשמדובר בתאונות דרכים אשר הפגיעה העיקרית בהן היא של הרכוש, הנזק מועבר בדרך כלל לחברות הביטוח אשר מפעילות עורכי דין תעבורה שמייצגים את כל הצדדים בתביעות ביטוח. במידה וישנם נפגעים אנושיים בתאונה, יש להגיש מיד עזרה ראשונה לכולם על פי סדר הפגיעה, וישנה חובת דיווח למשטרה ולחברת הביטוח. מאותו רגע, יש להתחיל לאסוף פרטי עדים, תצלומים ועוד.

מה תפקידו של עו"ד במקרה של תאונה קשה?
על מנת להוכיח אשמת צד אחר בתאונה לצורך קבלת הפיצויים, יש להתחיל במלאכת איסוף העדויות: צילום על ידי מצלמת הטלפון הנייד, לקיחת פרטי עדים לארוע, החלפת פרטי חברות ביטוח בין הנפגעים והרכבים המעורבים. כמובן שאין לקפוץ ולצלם עוד לפני שבדקתם אם כולם מרגישים בסדר: העובר על עבירת אי הגשת סיוע מיידי במקרה זה, מורשע בעבירה על החוק ומוענש. לאחר העברת כל הפרטים לחברת הביטוח של הרכב, יש לבחור עורך דין לתביעת פיצויים אשר ייצג אתכם לאורך כל התביעה. ישנה חשיבות לשכירתו של עורך דין משלכם,  כדי שלא לערב אינטרסים של עורכי דין המקושרים בדרך זו או אחרת לחברת הביטוח.

ממי עוד מגיעים לי פיצויים?
יכול להיות שלא רק ביטוח תאונת דרכים יעניק לכם את מלוא הכספים המגיעים לכם; יכול להיות שאתם מבוטחים מראש בביטוח לתאונות אישיות, ביטוח תאונות עבודה ועוד סוגי ביטוח, שבהם תוכלו לקבל פיצוי גם על סעיפי ביטוח שלא חשבתם עליהם, ובנוסף. על- כן, עורך דין לענייני תביעות נזיקין יעמוד על האינטרסים שלכם ועל ההחזרים המגיעים לכם.
מפת אתר | צור קשר