רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

ביטוח לאומי תאונות אישיות

ביטוח לאומי הוא אמנם ביטוח שחובה על כל אזרח לשלמו, אולם לא כולם יודעים שיש בו גם זכויות לכל אחד, במיוחד לנפגעי תאונות למיניהן. ובין השאר מפצה ביטוח לאומי תאונות אישיות כל תושב אשר ארעה לו תאונה בפרק הזמן אשר שהה בישראל ועומד בתנאים מסוימים.

כיצד מפצה ביטוח לאומי תאונות אישיות?
מי שאינו כשיר לעבוד לאחר התאונה ונבדק תוך 72 שעות, ומי שלא נבדק תוך פרק הזמן הזה עלול לאבד את זכאותו לדמי תאונה. את טופס התביעה לביטוח לאומי יש להגיש תוך 90 יום מקרות המקרה, וגם דמי התאונה ישולמו לתקופה של עד 90 יום מקרות המקרה. בדרך כלל לא יהיו כפלי החזרים אם עשה המבוטח בביטוח לאומי תאונות אישיות והוא מחוסר כושר עבודה והוא כלול בהסכם קיבוצי כל שהוא, לרבות קופת גמל, קרן ביטוח או קרן פנסיה למשל. בנוסף, אם התאונה קרתה תוך- כדי או בדרך מ- או לעבודה, לא יזכה בפיצוי נוסף מטעם ביטוח לאומי על אותם סעיפי ביטוח, כמו גם אם הוא שוהה במקום אכסון ומקבל בו גם כלכלה.

טיפים נוספים לנפגעי תאונות אישיות
אם ברצונכם לערער על החלטת המוסד לביטוח לאומי לפני בית דין לעבודה, ניתן להסתייע בחינם בלשכות הסיוע המשפטי של משרד המשפטים, וישנה גם זכאות לפיצוי משתקמים העומדים בתנאים שהכתיב המוסד לביטוח לאומי. חשוב לזכור כי לא מעט עוברים קורס חוקר ביטוח ויכולים לעלות על הונאות ושקרים.

מפת אתר | צור קשר