רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

טופס תאונת עבודה ביטוח לאומי

ישנם מקרים בהם העובד נפצע במהלך העבודה במקום העבודה או מעורב בתאונת דרכים בדרך לעבודה או בדרך מעבודה. במקרים אלה יש  צורך לפנות למוסדות ציבורים על מנת להכיר בתאונות כתאונות עבודה. במידה ומוסד לביטוח לאומי יכיר במקרה שתאונת עבודה, לעובד מגיעים פיצוים בגין ימים שהפסיד ובגין הפציעות שקיבל. את כלל הטפסים הקשורים לתאונה הכוללים תלושי משכורת של העובד, טפסים הקשורים למצבו הבריאותי, ביקורים אצל רופא ואיבחון לאחר התאונה יש להגיד למוסד לביטוח הלאומי אשר עוסקת בתביעות לגבי תאונות עבודה. את כלל הטפסים יש להגיש לא יאוחר מ-90 ימים בתאונת העבודה.

פיצוים בגין פציעות
לאחר ההגשה של התביעה למוסד לביטוח הלאומי המטרה של המוסד היא להכריע האם מדובר בתאונת עבודה או לא. במידה והוחלט כי ביטוח לאומי מכיר בתאונה כתאונת עבודה, הנפגע מקבל את הפיצוי מלא על הימים שפיספס עקב התאונה. בנוסף, המידה ומדובר במקרה זו הנפגע נפצע במהלך התאונה ופגיעותיו גרמו לפגיעה בכושר העבודה לזמן מוגבל, יש צורך בהגשה בזמן את כלל המסמכים הרפואים המפרטים אודות ההיסטוריה הרפואית לאחר התאונה.

פיצוים בגין נכות
במידה ומוסד לביטוח לאומי הכיר בנפגע כנכה עקב תאונת העבודה. לנפגע זה מגיעים פיצוים על פי אחוזי הנכות שנקבעו לו. התשלומים של הפיצוים עבור נכות יכולים להיות משולמים משפר חודשים או משפר שנים לעיתים אף לנצח. ככל שאחוזי הנכות גבוהים יותר כך הפיצוים גבוהים יותר.

מפת אתר | צור קשר