רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

הודעה על תאונת עבודה

תאונת עבודה מוכרת על- ידי המוסר לביטוח לאומי, ובגינה זכאי העובד לפיצויים שניתנים לו מהמוסד לביטוח לאומי. תאונת עבודה נגרמה תוך- כדי ובדרך לעבודה, ואף כתוצאה מפגיעה ישירה או עקיפה מפעולה שננקטה תוך כדי עבודה (לדוגמה – עבודה בקרבת אזבסט, שאיפת פיח, אבקות או כימיקלים, צלילה במקורות מים מזוהמים ועוד).

מה התהליך לשליחת הודעה על תאונת עבודה?
את ההודעה על תאונת עבודה יש לשלוח באופן מיידי למפקח העבודה האזורי, באם היא גרמה למותו של עובד או לאיבוד או להקטנה של כושר עבודתו של העובד למשך יותר משלושה ימים. מיד לאחר שנגרמה תאונת עבודה, יש להודיע על כך למעביד ולהצטייד בטופס 250, אשר מהווה הפנייה לטיפול רפואי. באם היו עדי ראיה לאירוע, שמרו את פרטיהם המלאים. את כל המסמכים הקשורים בתאונת העבודה שמרו אצלכם, צלמו לכם עותק והם עתידים להיות מוגשים לביטוח לאומי בהקדם. היות וישנן פרשנויות שונות להגדרתה של תאונת עבודה, כמו גם זמן העבודה או ההגעה לעבודה, יש להתייעץ עם גורמים מומחים בטרם הגשת הטפסים על- מנת לגבש הודעה מנוסחת היטב לתאונת עבודה.

מה קורה לאחר מסירת הודעה על תאונת עבודה?
הממונה על הבטיחות בחברה או ועדת הבטיחות אם ישנם כאלו, יחקרו את נסיבות התאונה ויגישן למעביד. לאחר שנמצא קשר ישיר בין התאונה למקום העבודה, נערכים טיעונים אשר עוזרים לקבוע אם להגיש את התביעה רק לביטוח לאומי או גם לחברת הביטוח של המעביד.
מפת אתר | צור קשר