רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פגיעת גוף מתאונה

שילמתי בגופי, כמה עוד אצטרך לשלם?
אם נגרם לך נזק מתאונת דרכים, אתה זכאי לפינוי דרך חברת הביטוח של הרכב הפוגע. באם אינך יכול להתפנות בכוחות עצמך ממקום התאונה אל בית- חולים או קופת- חולים, תוכל להזעיק אמבולנס אשר יפנה אותך לקבלת טיפול, ועל כך אינך משלם דבר. באם הנך מתפנה לקבלת טיפול בחדר מיון- לא תצטרך לשלם מכיסך ובתנאי שהנך נושא תעודת תאונה שניתנה מידי המשטרה בתחנת המשטרה הקרובה שבתחום איזור התאונה.

מה המשך הטיפול?
חוק ביטוח בריאות ממלכתי מחייב את הקופות לתת טיפול לנפגע תאונת דרכים כחלק מסל השירותים. באם הטיפול אינו כלול בסל השירותים- יש להצטייד באסמכתא רפואית אשר מצודדת בקבלת טיפול כזה או אחר, ולפנות עמה לחברת הביטוח של הרכב בו נהגת (אם אתה נהגת בשעת הפגיעה). אם נפגעת כהולך רגל- ישנם מספר טפסים אשר עליך למלא (אישור משטרה, מסמכים רפואיים, טופס דיווח ראשוני על פגיעות גוף ברכב).

כיצד חברת הביטוח עשויה לעזור לי?
נהג אשר נהג ברכב הפוגע בשעת התאונה ידרוש את הפיצוי מחברת הביטוח, ואם היה זה הולך רגל שנפגע, או רכב אחר נוסף שהיה מעורב בתאונה - יתבע את חברת הביטוח רכב של הרכב הפוגע. בכל מקרה כדאי לבקש ייעוץ משפטי לאחר התאונה, להבין איזה סוג פיצוי מגיע בגין התאונה, ואת התהליך, בין אם נגרם נזק ובין אם לאו.

מפת אתר | צור קשר