רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פיצוי תאונת עבודה

תחום תאונות העבודה אוגד בחובו כמות רבה של פגיעות בנסיבות שונות, ומתוך כך גם אפשרויות רבות לתביעות פיצויים משלל סוגים. מגוון הפגיעות המוגדרות כתאונות עבודה מתחלקות לשני תחומים עיקריים, כאשר הראשון הינו תאונה המתרחשת במהלך העבודה, בדרך אליה או בדרך חזרה ממנה הביתה, והשני הוא מיקרוטראומה ומחלות מקצוע.

את מי יש לתבוע לקבלת פיצויים בגין נזקי תאונת עבודה?
בעת התרחשותה של תאונת עבודה, על העובד הנפגע להגיש תביעה כנגד המוסד לביטוח לאומי באזור מגוריו. יצוין, כי העובד הנפגע רשאי לתבוע גם את מעבידו, זאת במקרים שהתאונה אירעה מנסיבות של רשלנות המעסיק או תנאי עבודה שלא עומדים בתקני הבטיחות המוגדרים ככחוק. במקר שהמעביד עצמו מבוטח בפוליסת חבות מעבידים, התביעה מוגשת כנגד החברה המבטחת אותו. כמו כן, באפשרותו של עובד אשר ביטח עצמו טרם המאורע בפוליסת ביטוח חיים ו/או ביטוח מנהלים לתבוע פיצויים מחברת הביטוח שלו עצמו.

על מה יש להקפיד בעת תביעת פיצויים בגין תאונת עבודה?
בעת הגשת תביעה מסוג זה, על הנפגע להציג חומרים רפואיים וחוות דעת מקצועית התומכת בטענותיו. ראיות אלה מוצגות בפני וועדה רפואית, והיא הקובעת את דרגת נכותו הזמנית או הקבועה, במקרה שזו קיימת. היות ומדובר בהליך מורכב וסבוך, מומלץ ואף הכרחי להיעזר בעורך דין מומחה בתחום דיני הנזיקין. שימוש בעורך דין מומחה טרם הגשת התביעה ובמהלכה תבטיח את מיצוי הדין באופן אידיאלי, ואת קבלתם של פיצויים ההולמים את דרגת פגיעתו של הנתבע

מפת אתר | צור קשר