רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

רשלנות רופא שיניים

תחום הרשלנות הרפואית הפך לא מכבר למכת מדינה. ריבוי העיסוק בתביעות רשלנות רפואית שינה את פניה של הרפואה הישראלית, וכיום נעשים צעדים רבים למניעת אירועים מסוג זה, לעיתים אף במחיר של מתן טיפולים מיותרים בכדי להבטיח את ביטחונו של המטפל "במקרה ש..". עם זאת, עדיין מתרחשים בישראל מדי יום מקרים של רשלנות רפואית, כאשר רבות מן התביעות המוגשות בתחום משתייכות לתחום טיפולי השיניים.

מה יש לעשות במקרה של רשלנות בתחום רפואת השיניים?
בראש ובראשונה יצוין, כי מומלץ ואף הכרחי להיעזר בעורך דין מומחה בתחום נזקי גוף בכדי להבטיח את מיצוי הדין באופן מקסימלי. לאחר וידוא כי אכן מדובר במקרה של רשלנות רפואית בישראל, יצייד עורך הדין את התובע בחוות דעת רפואית המשרתת את האינטרסים שלו בצורה הטובה ביותר, אשר על בסיסה תוגש תביעה לבית המשפט. שימוש בעורך דין המומחה בדיני רשלנות רפואית לייצוג התביעה יבטיח עבורכם תוצאות אידיאליות ככל האפשר בהתאם לנסיבות האירוע.

כיצד ניתן להימנע ממקרה של רשלנות בתחום רפואת השיניים?
תחום רפואת השיניים מאגד מגוון טיפולים ומושגים שידיעותיו של המטופל בהם הינו מזערי, אם בכלל קיים. חוסר הבנת המונחים המקצועיים עלולים להוביל לכך שרק בדיעבד מבין המטופל כי נגרם לו נזק, ועל כן מחוייב רופא השיניים, כמו כל רופא אחר, לקבל את הסכמת הטופל לתהליך הטיפול, לאחר פירוט אודות מהות הטיפול והסיכונים הנלווים אליו, כמו גם הצעת הליכי טיפולים חלופיים. יודגש, כי תחום רפואי זה מרכז התמחויות רבות ועל כן יש להקפיד לבחור ברופא בעל המומחיות הדרושה לביצוע הטיפול הנדרש.
למידע נוסף על רשלנות רפואית פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מפת אתר | צור קשר