רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונות דרכים ואלכוהול

בשנים האחרונות תאונות הדרכים הפכו לבעיה רצינית ומקיפה אשר פוגעת ופוצעת בחברה כולה.  אנו שומעים על מקרים קשים של תאונות דרכים עם פצועים בדרגות שונות ללא הרף, על אנשים שתהליך שיקום לקח להם שנים ארוכות, על אחרים המנסים להשתקם ללא הצלחה ועל כאילה ששילמו בחייהם ובחיי יקירהם. במדינה מרובת מלחמות וקשיים ביטחוניים כמו שלנו, אין מקום לתאונות דרכים מסוג זה היוצרות פצועים ופגועים מיותרים.

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שתאונות דרכים רבות כתוצאה מנהיגה בשכרות  פוקדות את כבישי ישראל הוא האלכוהול. צעירים רבים מבלים בשעות הקטנות של הלילה בדיסקוטקים ומעדוני בילויי ליליים ושותים שם לשוכרה, כמות אלכוהול גבוהה בהרבה מהמותר, ובנוסף מתפרעים בנהיגתם על הכבישים וגורמים לתוצאות קשות ולתביעת נכות רבות.

נהיגה לאחר שתייה מרובה של אלכוהול מביאה את האדם למצב של עירפול חושים ולמרות שלעיתים הוא אינו חש בתחושת עירפול וסחרור, מהירות התגובה שלו לתזוזות ואירועים בלתי צפויים בכביש נמוכה בהרבה מאשר אצל אדם צלול ופיקח. ועל כן דעו שאם שותים לא נוהגים- זוהי אינה סיסמא בלבד וזוהי דרך חיים, ועל כן לצאת, לבלות ולהנות זה מומלץ ואף מבורך אך ביחרו נהג תורן שלא שתה והוא יחזיר את כולם הביתה בביטחה.

למידע נוסף על רשלנות רפואית פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מפת אתר | צור קשר