רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

עצות לנפגע בתאונת עבודה

חיי היום יום רצופים סכנות ומכשולים אשר יוצרים סכנות לשלמות גופינו וחפצינו, תאונות אילה לרוב אינן מכוסות בכיסוי ביטוחי כלשהו ועל כן בעת נפילה שגרתית בבית לרוב לא נקבל פיצוי מחברת ביטוח כלשהי (אלה אם קיימת לנו פוליסת ביטוח רלוונטית), אך בניגוד לתאונות אילה באם מתרחשת התאונה בזמן העבודה או לחילופין בדרך לעבודה או ממנה הביתה, אנו זכאיים לתבוע את חברת הביטוח של המעביד שלנו.

לפניכם מספר עצות וטיפים יעילים אשר יוכלו לעזור ולהועיל עד מאוד בעת תאונות עבודה:

1. המוסד אשר יישלם את הפיצויים וממנו תוכלו לממש את מלוא זכויותיכם הוא המוסד לביטוח לאומי, פנו אליו לבירור ומימוש ההטבות אשר מגיעות לכם בסיטואציה זו.
2. חשוב מאוד בעת תביעת פיצויים בגין תאונת עבודה להקפיד על  איסוף של כלל האישורים הרפואיים אשר ניתנו לכם בעיקבות הפציעה, כמו כן חשובים אישורים כגון המרשמי תרופות שניתנו לכם , ההפניות לרופאים שונים ,דיווחים על בדיקות למינהם וקבלות עבור ההוצאות הכספיות אשר נגרמו בעיקבות תאונת העבודה זאת במטרה להציגם לועדות המוסד לביטוח לאומי ולחברת הביטוח במטרה להוכיח  את הנזקים שנגרמו בעקבות תאונת העבודה .
3. מומלץ מאוד לדווח למעביד (במידה ואינו יודע) כי הירעה תאונת עבודה ולמלא טופס 250 של המוסד לביטוח לאומי על מנת להתחיל ולזרז את תהליך קבלת הפיצויים.
4. תהליך העבודה מול המוסד לביטוח לאומי הינו תהליך מורכב ולעיתים מייגע, על כן מומלץ מאוד להעזר בעורך דין מוסמך ומתמחה בנזיקין, על מנת למקסם ולייעל את התביעה.

למידע נוסף פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מפת אתר | צור קשר