רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

רשלנות רפואית בזמן הריון

הדבר העיקרי אליו מייחלת כל אישה הרה הוא לפסוח על חודשי ההריון ללא סיכונים וסיבוכים מיותרים לתינוק ולעצמה, ולהגיע לשלב הלידה בקלות, וברמת בריאות מקסימלית של האם והעובר. אך לעיתים עשויה משאלה זאת לא להתממש וזאת בעיקבות התרשלותו של הצוות הרפואי בזמן ההריון או תוך הלידה עצמה . בעיקבות הסיכון הרב הקיים לאישה הרה, נשים הרות זוכות למעקב רפואי מתמיד המלווה את ההתפתחות של העובר לאורך כל שלבי ההריון  השונים על ידי מעקב מתמיד וביצוע של בדיקות הריון שונות.

למרות המעקב והפיקוח המוגבר על אישה הרה והתפתחותו של העובר, לעיתים אישה נכנסת לתחום סיכון ומוגדרת במצב של "הריון ברמת סיכון גבוה", הגדרה זאת ניתנת לרוב כאשר לאם קיימת היסטוריה ארוכה של לידות מוקדמות, הפלות , ניתוחים קיסריים, מחלות תורשתיות ידועות מראש, מחלות בתקופת ההריון עצמו, חום במהלך ההריון עצמו ועוד. ברגע שבו מוגדרת האם במצב "הריון בסיכון גבוה" קיימת חובה על הצוות הרפואי לקיים מעקב מתמיד, וכמו כן לערוך סדרה של בדיקות נוספות על מנת למנוע סיכונים הניתנים למניעה.

בעיקבות העדינות והסיכון הרב שקיים במצב זה, רשלנות מצד הצוות הרפואי המטפל עלולים להביא לנזקים בלתי הפיכם, כגון גרימת מומים ונכויות חמורות ואף למגרי מוות של העובר או של האם.
רשלנות רפואית עלולה להיתרחש גם בשלב הלידה ולאחריה, בזמן המצוקה של העובר וחוסר בנוכחות של רופא מומחה לקבלת החלטה מתאימה וביצוע פעולה נכונה נדרשת.

למידע נוסף פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מפת אתר | צור קשר