רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

את מי תובעים בעת רשלנות רפואית?

לא אחת אנו שומעים בחדשות על מקרים בהם צוות רפואי התרשל בתפקידו ובעיקבות התרשלות זאת נגרם נזק רב לאדם.  מקרים אילה מוגנים על ידי החוק שמאפשר הגשת תביעת פיצויים . תביעה זה הינה תביעה מורכבת ומסועפת ועל כן מומלץ להיוועץ בעורך דין מומחה בדיני נזיקין. מקרה אשר טופל ברשלנות על ידי מוסד רפואי כלשהו כגון בית חולים או קופת חולים רחבי הארץ, מאפשר הגשת תביעת רשלנות רפואית נגד המוסד הרפואי עצמו ולאו דווקא רק נגד איש המקצוע שהתרשל, זאת משום שלמוסד הרפואי קיימת אחריות שילוחית לרשלנותם של אנשי המקצוע אשר עובדים בו.

ברוב המקרים תביעת רשלנות רפואית כנגד מוסד רפואי עצמו עדיפה וייעילה הרבה יותר לנפגע, ועשויה להביא לפיצוי גבוהה יותר מתביעת רשלנות רפואית כנגד איש מקצוע פרטי אשר התרשל בתפקידו. בשפה המקצועית המוסד הרפואי הינו ה"כיס העמוק" יותר, ועל כן הסיכוי לקבלת פיצוי וגובה הפיצוי גבוהים יותר. 

חשוב לציין כי במקרים מורכבים של התפתחות והחמרה של פציעה בעיקבות רשלנות רפואית, הפיצויי יינתן על סמך החוק הספציפי. לדוגמא, מקרים בהם נגרם נזק חמור למטופל בעיקבות תאונת דרכים, והטיפול שניתן בבית החולים היה רשלני, דבר שהביא לנזק נוסף, התביעה תוגש והפיצוי ייתקבל על לפי החוק לפיצויי לנפגעי תאונות דרכים.

למידע נוסף פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מפת אתר | צור קשר