רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פיצוי אחרי תאונת עבודה

עלפי רוב נהוג לחשוב כי תאונת עבודה נחשבת ככזאת שנגרמה במהלך ביצוע העבודה אך לא כך הדבר. תאונת עבודה תחשב ככזאת במקרים הבאים: באם הדבר נגרם בזמן ביצוע העבודה, בדרך אל או מהעבודה ובעיות שנגרמו לעובד כתוצאה מחשיפה לגורמים מזיקים שונים(חומרים, מסוכנים קרינה ואפילו בעיית שמיעה שנגרמה ממוסיקה). כך ניתן לראות כי גם אם העובד עשה תאונת דרכים אם באשמתו או אם באשמת גורם אחר כאשר היה בדרכו למקום עבודתו הדבר עדיין יחשב כתאונת עבודה.

כיצד מחושבים דמי הפגיעה?
דמי הפגיעה מחושבים כך שהעובד זכאי לקבלם עבור 91  ימים כאשר גובה התשלום נקבע באופן יחסי לשכר העובד( ממוצע של שלושת החודשים שלפני הפגיעה ועד 75% משכרו) כאמור מדובר על תשלומים שלהם אחראי ביטוח לאומי אך יש ליזכור כי גם המעסיק מחויב בדבר מה. לצורך העניין הנזק הנגרם לניזוק הינו בשווי של 2000 שח וביטוח לאומי שילם לניזוק 800 שח כאשר הניזוק יתבע את המעסיק(המזיק) יקבל הניזוק את שארית הסכום, 1200 שח. ההיגיון העומד מאחורי הדבר הוא כי הניזוק יקבל פיצויים אשר מטרתם להחזירו למצב שקדם לתאונה ושלא ייווצר מצב שקיבל מעבר למה שמגיע לו.
בנוסף לנאמר ישנה אפשרות לפיצוי נוסף במידה והמזיק אינו המעסיק אלא צד שלישי ולכן במקרה כזה יהיה הניזוק ראשי לקבל עד 25%  מסך הנזק. במידה ולניזוק ביטח פרטי יהיה ראשי לקבל פיצויים ללא קשר להליכים המתנהלים במקביל. כפי שניתן לראות תאונות עבודה והזכויות אשר נלוות למצב שכזה הינן מורכבות עד מאוד ולכן חובה להתייעץ עם גורם מקצועי אשר ילווה אתכם במשך התהליך ויוודא כי אכן תקבלו את כל אשר מגיע לכם.

למידע נוסף פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מפת אתר | צור קשר