רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

רשלנות רפואית בישראל

רשלנות רפואית בישראל הפכה למכת מדינה. בתי המשפט בישראל דנים באינספור תביעות רשלנות רפואית בישראל. תביעות אלו שינו את פני הרפואה בישראל. הרופאים מנסים כיום להתגונן מפני התביעות ולהתמודד איתה בצורה הטובה ביותר. עלויות תביעות הרשלנות מוסדרות על ידי ביטוח אחריות מקצועית אשר מגינה הן על הרופא המטפל והן על המוסד הרפואי אשר בו בוצע מעשה הרשלנות המדובר.

האם כל הרופאים מבוטחים כנגד תביעות?
רוב רובם של הרופאים בישראל מבוטחים כנגד תביעות רשלנות רפואית. המעסיק אמור לדאוג לביטוח מסוג זה (המעסיק הינו בית החולים או קופת חולים).

האם הפוליסה מכסה רק את התביעה?
פוליסות הביטוח לא מכסה אך ורק את תביעת הרשלנות הרפואית. הפוליסה מכסה בנוסף גם חקירה משטרתית, ייעוץ משפטי ועוד שירותים נלווים.

באילו ענפים יש ריבוי יתר של תביעות רשלנות רפואית?
גניקולוגיה הינו התחום הרפואי המסוכן ביותר כיום בישראל ובעולם כולו. 28 אחוז מהתביעות כנגד רשלנות רפואית מוגשות בתחום זה. את זה ניתן לזקוף לתהליכי ההיריון והלידה אשר בהם מתבצעים לעיתים טעויות רשלניות.  הסיכוי של גניקולוג להיתבע בגין רשלנות רפואית על פי מחקרים בישראל עומדים על קצת פחות מחמישים אחוז.

באילו ענפים יש מיעוט מקרי רשלנות רפואית?
תחום הקרדיולוגיה והנוירוכירורגיה ורפואי הפנימית למיניהם בדרך כלל חשופים פחות לתביעות רשלנות רפואית. הסיכוי שלהם להיות מעורבים בתביעה הינו נמוך ביותר.

מפת אתר | צור קשר