רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

מהי תאונת עבודה?

תאונת עבודה מוגדרת על ידי המשרד לביטוח הלאומי כמחלות או תאונות הנגרמות כתוצאה מהעבודה ובמהלכה בזמן אשר אינו עולה על 3 שעות מהתחלת העבודה או סיומה.
תאונת עבודה נחשבת אך ורק אם הולכים ישר מן העבודה הביתה ולא סוטים מהדרך.
אם סוטים מהדרך הדבר אינו נחשב ל
תאונת עבודה פרט למקרים מיוחדים קרי תפילת בוקר וליווי הילדים אל הגן ובחזרה.

אנשים אשר עובדים עם חומרים מסוכנים כגון עופרת או חומרים כימיים אחרים מסוכנים ולאחר כמה שנות עבודה תתגלה אצלם מחלה הם יהיו מוכרים על ידי המוסד לביטוח לאומי כנפגעי עבודה ויקבלו  משכורת על 91 ימי עבודה מיום הפגיעה אשר גובה המשכורת הינה ממוצע 3 משכורות אחרונות ולא תעלה על 75% מהמשכורת הקיימת.

עובדים שעוברים ועדה רפואית רשאים לדרוש תשלום בגין 120 יום ובנוסף לפי תקנה 15 לחוק הביטוח הלאומי כל מקרה ייבדק לגופו ובמידה והוועדה תגיע למסקנה שהכנסותיו של עובד ירדו ברבע בעקבות נכותו , תמליץ הועדה להגדיל את נכותו ל100%.
חשוב לציין שיש להגיש את התביעה על הפגיעה לא יאוחר משנה מיום הפגיעה וצריך לחכות לאישור של הביטוח הלאומי לאישור התביעה אחרת לא תזכו לקבל את הכסף שמגיע לכם.

במשרד עורכי דין category תוכלו להתייעץ עם עורכי הדין המקצועיים בתחום הנזיקין ולבדוק האם באפשרותכם להגיש תביעה על תאונת עבודה ולקבל ייעוץ אישי וליווי צמוד של עורך דין אשר יחסוך לכם את כל הבירוקרטיה וכאב הראש בהתמודדות מול משרד ממשלתי מסועף ואנכרוניסטי כמו ביטוח לאומי.

 

 

מפת אתר | צור קשר