רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

רשלנות רפואית בלידה

רשלנות רפואית בלידה היא התביעה השכיחה ביותר בין שלל מקרי הרשלנות הרפואית אשר מגיעים לבתי המשפט בישראל. ישנן מספר סיבות אשר בגינן הפכו תביעות הרשלנות הרפואית בלידה למאוד שכיחות. הסיבה העיקרית היא שכיחות הלידות ביחס לניתוחים ובדיקות מסובכות אחרות. כל אשה תתאשפז בממוצע לפחות פעמיים בחייה בבית החולים לשם ביצוע לידה.

 

סיבה נוספת היא העובדה שניתן להגיש את התביעה עד שהיילוד בן 25 – גיל מאוחר למדי. העובדה שלידה היא אירוע מאוד רגשי ומשמעותי להורה, מעצימה את מספר התביעות. ההורה לעיתים ירגיש יותר בנוח לתבוע בגין נזק שנגרם לילד מאשר כל נזק אחר אשר נגרם לו.

 

אז מה בעצם יכול לקרות לתינוק?
עוברים ותינוקות בשלב ההריון ואחריו חשופים למגוון רחב של נזקים ונכויות אשר יעיבו על איכות חייהם ואורח חייהם. התינוקות מאוד רגישים לכל התפתחות סביבם ועל כן מחוייבים הרופאים לנהוג עמם בזהירות משנה לאורך כל תהליך הלידה. הילד חשוף למגוון של נכויות, מחלות, מומים ונזקים אשר מהם חייבים המטפלים להימנע ולהיזהר ככל שניתן.

 

אילו דברים יכולים לגרום לעובר לנזק?

הצוות המטפל חשוף לתביעת רשלנות רפואית עוד משלב הטיפול הראשוני – קרי באבחון הראשוני. הרופאים חייבים להגביר את הערנות והאחריות לכל חשד שעולה בשלבי ההיריון. התביעות השכיחות ביותר נסובות סביב: ניתוח קיסרי, בדיקות אולטרה סאונד, לידת ואקום, אי הפניה לגורם מוסמך, התעלמות ממוצקת עובר.

 

מה עושים אם יש חשד לרשלנות רפואית בלידה?

במידה ואתם חושדים כי הצוות המטפל התרשל בזמן הלידה, פנו לעורך דין המתמחה בתביעות רשלנות רפואית. פעלו נכון לאורך כל הדרך וייתכן ותזכו בכסף לו אתם זכאים

מפת אתר | צור קשר