רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

מה עושה עורך דין ביטוח סיעודי?

לפני שניגש לשאלה מה עושה עורך דין ביטוח סעודי יש להבין מהו בעצם ביטוח סיעודי. לשם כך חשוב לדעת כי מצב סיעודי הוא למעשה מצב רפואי בו אדם זקוק לסיוע אדם אחר על מנת לבצע פעולות יומיומיות, כגון ללכת, לאכול, להתרחץ, להתלבש ולשלוט בסוגריו. בעוד שהתדמית של מצב סיעודי היא מצב שאופייני לאנשים מבוגרים, הרי שגם צעירים יכולים להגיע למצב כזה, למשל בגלל תאונה, מחלה (ניוון שרירים, פרקינסון, אירוע מוחי) ועוד.

כאשר חברות הביטוח לא ממהרות לשלם את הקיצבה

פוליסת ביטוח סיעודי אמורה להבטיח שאם תגיעו למצב סיעודי תוכלו לתבוע את חברת הביטוח ולקבל קיצבה חודשית שתסייע לכם לממן את הטיפול הסיעודי כך שלא תיפלו כנטל על משפחתכם; ואכן, בשנים האחרונות עלתה המודעות בציבור לחשיבות רכישת פוליסת ביטוח סיעודי כבר בגיל צעיר – אולם יחד עימה עלה גם מספר התביעות המוגשות לחברות הביטוח, עובדה שלמרבה הצער עוררה תופעה מכוערת בה חברות הביטוח מנסות  להתחמק מן התשלום.

בין הסיבות הניתנות על ידי חברות הביטוח לדחיית תביעות הביטוח על ידי מבוטחים הטוענים כי הגיעו למצב סיעודי ניתן למנות סיבות אובייקטיביות ולא אובייקטיביות על גבול הלא חוקיות. כך למשל יכולה חברת הביטוח לטעון כי המבוטח כלל איננו במצב סיעודי, ובמקרה כזה יהיה עליו להמציא את כל האישורים הרפואיים הנדרשים. כמו כן יכולה חברת הביטוח לטעון כי המבוטח אמנם כן במצב סיעודי אולם זאת בשל מצב שכבר קינן בגופו בעת רכישת הפוליסה. יש מקרים בהם חברת הביטוח עשויה אף להריח ולטעון כי המבוטח הונה אותה בפועל על מנת ליהנות מן הקצבה למרות שידע כי בשלב מסוים כבר ייהפך לסיעודי.

להתייעץ עם עורך דין ביטוח סיעודי

אם אתם או מי מיקיריכם סובלים ממצב סיעודי, מבקשים לממש את הפוליסה אך נתקלים בדחייה, מהרו להתייעץ עם עורך דין המתמחה בביטוח סיעודי. הוא יוכל לומר לכם האם נימוקי הדחייה לגיטימיים או שמדובר בדחייה שלא כדין – זאת משום שיש חברות ביטוח שממהרות לדחות את התביעה בתקווה שהמבוטח יקבל את הדחייה ולא ימשיך בתביעה, אך עם זאת יש מקרים בהם התביעה היא מסיבות אובייקטיביות; ובהמשך יוכל עורך הדין לפנות בשמכם אל בית המשפט ולסייע לכם בתביעת המגיע לכם כחוק. בכל מקרה זכרו כי גם אם קיבלתם תשובה שלילית, עדיין יש באפשרותכם לקבל את המגיע לכם. 

מפת אתר | צור קשר