רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

לימודים בתחום הגישור

תחום הגישור הוא תחום שיכול לעסוק בכמעט כל אספקט בחיינו החל מהזוגיות ועד לעבודה ותיקים שמתנהלים בבתי משפט. חושבים שיש לכם את הכישורים לעסוק בייעוץ ולנסות לפשר בין צדדים? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להפוך לאנשי מקצוע. גישור הוא למעשה ייעוץ. אנשי המקצוע העובדים בתחור מגשרים כאלה ואחרים הם אנשים הנבחרים לייעץ ולהגיע להסכמה בין שני צדדים שנמצאים במחסום ואינם מסוגלים להסתדר אחד עם השני ללא תיווך של צד שלישי. מדובר במקצוע שקיים בתחומים רבים כגון: חינוך, משאבי אנוש, זוגיות ועוד ואנשי המקצוע מקבלים לעיתים אחראיות המסוגלת לשחרר את השופט מלקחת צד ובכך למנוע תסבוכת משפטית באמצעות הסכמה הדדית שאליה הגיע המגשר. מיומנויות הגישור רלוונטית במיוחד בעולם העיסקי ולכן בוגרי הקורסים השונים נהנים מביקוש רב של חברות עסקיות, אך גם בעולם הפרטי, הסובל משיעורי גירושין שרק הולכים וגדלים יש דרישה לאנשי מקצוע שיוכלו למנוע מחלוקות עניניים ואולי אף לספק את הייעוץ הזוגי שיחזיר את מערכת היחסים לדרך הישר. רוצים לדעת איך אתם יכולים להשתלב בתחום? הנה כל המידע אודות לימודים בתחום הגישור.

קורס גישור
אנשי המקצוע "המגשרים" מוכרים יותר בעולם העסקי, בו ישנם מקרים רבים של תהליכי משא ומתן, או דרישה ליישב סכסוכים בין שני צדדים שאינם מסוגלים לשתף פעולה. את הכשרתם מקבלים אנשי המקצוע בקורס גישור אשר מתחלק לשני חלקים בהם נלמד תחיל עולם המושגים הבסיסי של הגישור ולאחר מכן בוחרים הסטודנטים את הנישה בה הם מעוניינים להתמחות. במהלך הקורס רוכשים הסטודנטים כלים ומיומנויות לגיבוש יכולות גישור יעילות כשבמהלך השיעורים לומדים הסטודנטים את תהליך המשא ומתן, מהן שיטות פיתוח המודעות לרגעי יציאה וכניסה מקונפליקטים ומבינים את ההשפעה העסקית שיש להחלטות אלה על החברות ברמת המיקרו והמאקרו. 

קורס ייעוץ זוגי
היועצים הזוגיים, הם אנשי מקצוע העוסקים בגישור זוגי ועובדים יחד עם זוגות במטרה להתמודד עם עימותים חריפים ובעיות בזוגיות העלולים להוביל לפרידה. הקורס מכשיר את היועצים לחזק את הקשר בין השניים ולפתור סכסוכים הנוגעים לגבי גידול ילדים, ניהול משקי הבית, כיצד להתמודד עם קשיים כלכליים ועוד, במטרה למצוא את המכנה המשותף לחזק אותו באמצעות טכניקות הנלמדות בקורס כגון: ראיונות אישיים, דיונים זוגיים ותצפיות על הדינמיקה בין בני הזוג. משך הקורס יעוץ זוגי יכול להשתנות בין המוסדות אך בממוצע אורך כ400 שעות לימוד אקדמיות ונפרש על גבי חצי שנה. להלן חלק מתכני הלימוד הנלמדים בקורס: הפרעות קשר בזוגיות, דינמיקה זוגית, התא המשפחתי, טכניקות הדרכה, טכניקות ייעוץ והקשבה, התערבות זוגית ועוד.

לסיכום, מדובר בענף שלם שעוסק בעולם העסקי והפרטי (ולעיתים גם הפלילי) המיועד לאנשים המגיעים עם ניסיון חיים כלשהו, מה שאומר שבני 18 לא יכולים להירשם לקורס ובדרך כלל תנאי הקבלה לגילאים עומד על 26 ומעלה. אנשי המקצוע נחשבים לאנשים מבוקשים מאוד ובעקבות כך גם הקורסים. אתם אתם מרגישים שאתם זקוקים לייעוץ נוסף, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם בטפסי צור הקשר שלנו או להתקשר למוקד הטלפוני לקבלת מידע נוסף על הקורסים ומוסדות הלימוד.

לקבלת מידע נוסף בתחום הלימודים בנושאי הגישור השאר פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם
מפת אתר | צור קשר