רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

רשלנות רפואת שיניים

שיניים הן נכס שחשוב לשמור עליו לאורך כל החיים. מי שלא שומר עליהן בוודאי יסבול בשלב מסוים של חייו כאב על הכסא במרפאת השיניים, ובדרך כלל פונים אל הרופא רק לאחר שהסימפטומים מצביעים על נזק די גדול לשן. ישנו עניין שבו המטופל אינו מסוגל לראות את מה שהרופא עושה לו בפה. רופאים מחויבים אמנם ליידע את המטופל באיזה טיפול בפועל בחרו, ובאיזה סוג חומרי גלם השתמשו. מאידך, ישנם רופאים שלא יעשו כן. יש מי שנותן מבטחו ברופא השיניים שלו "בעיניים עצומות", ויש מי שחש כי הטיפול שנעשה לו הוא טיפול מרושל.

מהו טיפול מרושל של רופא שיניים?
רשלנות רפואית היא מונח נפוץ אצל רופאי השיניים. גם כאן, כמו אצל בעלי מקצועות טיפוליים רבים, ניתן להוכיח מקרים של רשלנות רפואית באותה הדרך. בכל מקרה, אמור להיות סטנדרט קבוע בכל תחום – וגם כאן, צריך להיות סטנדרט לרמת טיפול סבירה ללא גרימת נזק ולחובת הזהירות ולקיומה. טיפול מרושל אצל רופא שיניים יכול להגרם למשל כשלרופא הייתה ברירה, והוא בחר בדרך הלא טובה לטיפול.
איך מוכיחים רשלנות רפואית של רופא שיניים?
על מנת להבין אם נעשתה רשלנות רפואית אצל רופא השיניים, רצוי להתייעץ עם עורך דין רשלנות רפואית. הוא ינחה אתכם על פי דרכו כדי להוכיח כי הרופא לא נהג באופן הסביר ביותר למקצועו, וכי גרם נזק. יש להראות כי הייתה חובת זהירות וכי היא לא נתקיימה, וכן יש להוכיח קשר בין הנזק למקרה הטיפול.

חובת הזהירות המושגית
כשיש חובה לזהירות מושגית, המטופל אינו נדרש להוכיח את קיומה, כמו למשל במקרה שבו הרופא הרדים את המטופל וביצע בו טיפול ללא הסכמתו משום מצב הערות שלו, ניתן לומר שהייתה כאן רשלנות רופא שיניים. 
מפת אתר | צור קשר