רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

יעוץ משפטי נזיקין

דיני נזיקין תופסים נתח נכבד בקלחת הנושאים המשפטיים שעומדים על סדר היום, ובכל יום יכול להפתח התיק שיוביל לפסק הדין התקדימי הבא. בין אם זה בנושאי רשלנות רפואית בישראל, תאונות עבודה ותאונות אישיות, תאונות דרכים ותביעות לביטוח לאומי ועוד. דיני הנזיקין נחשבים לחלק מן המשפט האזרחי, כאשר נגרם לתובע נזק – בין אם בגוף ובין אם ברכוש וחויב עליו באופן בלתי רצוני. המקרים שעליהם ניתן לטעון בתביעת נזיקין: רשלנות (ובכלל זה, רשלנות רפואית), לשון הרע, גניבת עין, תאונות (דרכים, עבודה), תקיפה, מטרדים למיניהם, ירידה באיכות החיים, אובדן כושר עבודה ועוד.

מה עושה עורך דין נזיקין?
עם הפניה הראשונים לעורך דין נזיקין, רצוי לחשוף בפניו את התמונה במלואה; הוא מחויב על פי תפקידו לסודיות מלאה בנושא, ועל כן אין לחשוש מחשיפת מידע – נהפוך הוא: זה עשוי לעזור בהמשך תהליך התביעה. אותו עורך דין רוקם אסטרטגית תביעה – כיצד רצוי להתנהל בכל הסתעפות שעלולה לקרות בדרך.

על סמך מה עורך הדין מעניק את הייעוץ?
עורך דין לדיני נזיקין יסתמך על דיני הנזיקין השייכים למדינת ישראל, ואלו הם ממשיכיהם הטבעיים של הפקודות מן המנדט הבריטי. בית המשפט העליון פיתח עם השנים פרשנות ישראלית לאותן פקודות על פי קריאת השעה, ולאט – לאט נוצק בסיס רלוונטי לאותם חוקים שחוקקו על ידי הכנסת, וכיום נמצאים בשימוש כל.

מדוע רצוי לברר את הרקע של עורך הדין?
עורכי דין מוסמכים להעניק ייעוץ בכל נושא שבו הוא עוסק – כמו למשל זכויותיך לאחר תאונת עבודה, ויכול להיות שהייעוץ הוא מקצועי ומלא, אולם רצוי להטות אוזן בעיקר למי שיש לו ניסיון באותו עניין של התביעה, על אחת כמה וכמה למי שעשוי להעניק ערך מוסף לאותה תביעה מניסיונו-  לכן חשוב לוודא כי יש לו גם ותק ומוניטין מפואר.

מפת אתר | צור קשר