רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

בחירת עורכי דין לתביעה

כשישנו עניין לתביעה בבית משפט לתביעות קטנות, התובע יחשוב פעמיים אם כדאי לו להסתייע באמצעות עורך דין בהליך. פגישות ייעוץ הרי עולות כסף וגם שכר טרחת עורך דין, ואילו התביעה הקטנה במהותה היא עניין עקרוני ופחות כספי - אגב, וזו הסיבה שרבים מהנתבעים לוקחים את הסיכון לתביעה בעיקר משום כך שבסיומו של יום אותו תובע יותש ויפרוש מן המרוץ או שלא יפתח בו בכלל. תחת זאת, אלו שיודעים כי עומדת לפניהם תביעה "עם בשר", סיכויים טובים לנצחון ועם רווח יעדיפו לשכור עורך דין טוב ואולי אפילו יקר. 

תביעות ביטוח
מי שיש לו ביטוחים שונים – ביטוח תאונות גוף, ביטוח תאונות דרכים, ביטוח בריאות ועוד – בוודאי יודע, שהגשת תביעה באמצעות טופס הביטוח אינה אומרת כי התביעה הוגשה עם העילות המרביות האפשריות, ובכלל, מי אומר כי אלו העילות שיובילו להשגת הפיצויים המרביים? יכול להיות שישנן עילות נוספות שעליהן יש רצון לתבוע. זו הסיבה שחשוב להתייעץ עם עורך דין נזיקין

עורך דין של חברת הביטוח או פרטי?
מי שמרגיש כי נגרמה לו עגמת נפש והוא מעוניין להשיב לא רק את הכסף, אלא לפחות ליישר את ההדורים עם הגורמים הרצויים, יכול לפנות לעורך דין פרטי שיסביר לו, כי ניתן לפנות ולתבוע גם מביטוח לאומי פיצויים וגם מגורמים נוספים. העניין הוא לדעת לא רק את מי לתבוע, אלא גם מה לטעון בתביעה. עורך דין פרטי ידע לעמוד לצד האינטרס של מרשו באופן ישיר – ולכן בחירתו מאוד חשובה והכרחית. יש כאלו בלי תואר ראשון במשפטים ועל כן חשוב לרר לפני.

איך לבחור את עורך הדין?
יש לפנות למומחה בנושא הנידון בשלב הראשון. לדוגמה – פציעות ילדים, או פציעה בצבא (אגב, גם חיילים יכולים לפנות לעורך דין אזרחי מטעמם. רצוי לוודא כי אותו עורך דין שעימו חותמים על העסקה יהיה זה המייצג גם בבית המשפט. ניתן גם לקבל ייעוץ משפטי בלבד, אולם ליווי לאורך כל התהליך נדרש כדי להתעלות מעל כל מהמורה שעורך הדין של הצד הנתבע מציב באופן מיומן בפני התובע.
מפת אתר | צור קשר