רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

מה זה עורך דין נזיקין

מקצוע עריכת הדין נחלק ומתפצל למספר התמחויות שונות העוסקות בנושאים שונים. שינם עורכי הדין הפליליים המטפלים בעברות פליליות, וישנם עורכי דין לענייני משפחה המייצגים בני זוג בתהליך גירושין ועוד. וישנם עורכי דין המתמחים בדיני נזיקין. תפקידם של עורכי דין נזיקין הוא לייצג אנשים אשר נפגעו כתוצאה מרשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה וכן הלאה. לצערנו במדינת ישראל מתרחשות מדי יום תאונות דרכים חלקן קטלניות שבכולם ישנם נפגעים הזכאים לפיצוי.

עורך דין נזיקין לתאונות עבודה
גם בתחום תאונות העבודה לא חסרה פרנסה לעורכי דין נזיקין. ישנם הרבה מאוד עובדים שנפגעים במהלך עבודתם כתוצאה ממילוי תפקידם והרבה מאוד מקרים שלעין בלתי מקצועית נראות כתאונות רגילות הן למעשה תאונות עבודה. למשל, במקרים בהם אדם נפגע בתאונת דרכים בדרכו לעבודה או בדרך חזרה ממנה, ייחשב המקרה לתאונת עבודה על כל המשתמע מכך.

מקרים של רשלנות רפואית
ישנם מקרים בהם מטופלים שונים מקבלים טיפול לא אחראי אשר גורם להם בסופו של דבר לנזקים חמורים. למשל, אדם הנכנס לבית החולים להליך פשוט של הסרת נקודת חן, ויוצא עם זיהומים ומחלות שונות בעקבות טיפול לקוי שקיבל בבית החולים. מקרים אלו נקראים רשלנות רפואית ומטופלים שזכו לטיפול לא נכון ולא אחראי מצד הרופא המטפל שלהם, זכאים לפיצוי.

מתי אנו זקוקים לעורך דין נזיקין
בכל מקרה בו אנו מרגישים שנגרם לנו נזק ממישהו ניתן להתייעץ עם עורך דין נזיקין על מנת לבדוק האם קיימת עילה לתביעה, והאם אנו באמת זכאים לפיצוי מכוח החוק. ישנם מקרים בהם עורך הדין ייקבע שאין כאן עילת נזיקין ושיש להיוועץ בעורך דין בעל התמחות אחרת כמו עורך דין תעבורה או עורך דין פלילי.
מפת אתר | עורך דין נזיקין |  צור קשר