רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

עצות לתביעת פיצויים

הרבה אנשים מגיעים למצב בו הם חווים פציעה או פגיעה גופנית במהלך עובדתם, כתוצאה מתאונת עבודה. אך לא הרבה אנשים יודעים למעשה מהי תאונת עבודה. אם כן, תאונת עבודה היא פציעה או פגיעה גופנית הנגרמת כתוצאה מעבודה או מתרחשת בזמן העבודה. למשל, לצורך העניין גם עובד שיצא בבוקר למקום העבודה שלו ומעד בדרך ושבר את רגלו מוכר כנפגע בתאונת עבודה, גם במידה והפגיעה עצמה לא התרחשה בשטח העבודה שלו. לעומת זאת, עובד שבזמנו החופשי ביום שבת, מחוץ לשעות העבודה הגיע למשרד ונפצע מסיבה כלשהי לא יוכר כנפגע עבודה משום שזה לא קרה במסגרת עבודתו.

מה עושים במקרה של תאונת עבודה?
לצורך הגשת תביעת נזקי גוף בעתיד חשוב מאוד להקפיד על קבלת טיפול רפואי בכל מקרה של תאונת עבודה, ולשמור את כל התיעוד והמסמכים המתקבלים מן הטיפול, כמו גם את כל חוות הדעת הרפואיות של הרופאים המטפלים ושל בתי החולים בהם אושפזתם.

טיפולי רפואיים
במקרים מסוימים ניגש לקבלת טיפול רפואי רק כעבור מספר חודשים ואפילו מספר שנים מיום התאונה. ישנם סוגים של פגיעות שמופיעות רק לאחר מספר שנים בעיקר פגיעות באזור הגב והראש שאת השלכותיהן אין אנו יודעים מיד עם הפגיעה עצמה. בכל מקרה מומלץ מאוד להתייעץ עם עורך דין לתביעת פיצויים במקרים כאלו. חשוב להיות מאוד מדויקים לגבי הכאבים והמוגבלויות מהם אתם סובלים.

כיצד מכינים תביעת פיצויים?
מטבע הדברים תביעת פיצויים היא עניין שעלול לקחת זמן רב וכן רצוי מאוד להצטייד באורך רוח ובסבלנות. תתנו לעורך הדין לטפל במקרה. עורכי דין טובים יודעים גם להשיג עבור הלקוחות שלהם גם סכום מסוים של פיצוי בשלבים מאוד מוקדמים של התביעה. חשוב מאוד לפעול מהר מפני שככל שעובר הזמן הסיכוי לקבל פיצוי גבוה פוחת.
מפת אתר | צור קשר