רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

ייעוץ משפטי ברשלנות רפואית

ייעוץ משפטי ברשלנות רפואית
בשנים האחרונות ישנה מודעות הולכת וגוברת בקרב מטופלים רבים לכל נושא של טיפולים רפואיים המתרחשים תוך כדי רשלנות רפואית שיש בסופה לגרום לנזק משמעותי בבריאותו של המטופל. בתחום המשפטי ישנם הרבה מאוד עורכי דין לרשלנות רפואית אשר מתמחים בתחום, ויכולים לספק למטופלים ייעוץ מקצועי בכל הקשור לאופן בו מתמודדים עם רשלנות רפואית, ומהם זכויותיו של המטופל מול הרופא הרשלן. במקרים רבים המטופלים אפילו לא מכירים את זכויותיהם ונמנעים מלעמוד על שלהם אל מול המערכת הרפואית או אל מול הרופא אשר נהג בהם ברשלנות רפואית. מטופלים רבים זקוקים לייעוץ מקצועי על מנת להבין את מלוא זכויותיהם.

למה זכאי המטופל בישראל?
כל החולים בישראל זכאים לטיפול המקצועי והמתקדם ביותר שניתן לתת להם. במקרה שחולה או מטופל חש כי הרופא המטפל שלו אינו נוהג כך, הוא רשאי להגיש תביעה כלפי הרופא בגין רשלנות רפואית, באמצעות עורך דין המתמחה בנושא. תפקידו של עורך הדין היא לבחון את המקרה לפרטיו ולייעץ למטופל האם אכן התרחשה כאן רשלנות רפואית, והאם הוא זכאי לפיצוי כלשהו בעקבות אותה רשלנות.

מה כדאי להביא לפגישת הייעוץ עם עורך הדין?
בכל מקרה של חשש או חדש לרשלנות רפואית כלפי מטופל, חשוב מאוד לשמור את כל המסמכים הרלוונטיים הכוללים עדויות לטיפול ואת האופן בו נהגו במטופל. לפגישה עם עורך הדין מומלץ להביא את
כל המסמכים גם אלו שנראים לכם לא קשורים לעניין.

תפקידו של עורך הדין הוא לעבור על החומר, ולברור מתוך כל המסמכים את אלו הרלוונטיים לתביעה, ולקבוע האם יש מקום לתביעה, ומהו הסיכוי לקבל פיצוי בהתאם לתקדימים משפטיים דומים. ייצוג מקצועי בכל תיק של רשלנות רפואית יכול לעשות את ההבדל בין קבלת פיצוי לדחיית התביעה.
לימודי משפטים
מפת אתר | צור קשר