רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

עו´ד תאונת דרכים במרכז

תאונת עבודה מוגדרת על ידי הוראות סעיף 79 לחוק ביטוח לאומי 1995. החוק קובע כי תאונת עבודה היא תאונה שארעה בזמן עבודתו של אדם, בדרך לעבודה או ממנה או שעשה דבר – מה מטעמו של מעבידו. ישנם שני גורמים שצריך להבחין בהם: גורם או מחולל, ונזק או פגיעה. הווה אומר- כדי שתאונת עבודה תוגדר ככזו, עליה היות בעלת נזק, שיהיה ניתן להוכיח אותה ואת הקשר שלה למקום העבודה. כדי לקבל מתאונות עבודה פיצוי כספי רצוי לפנות לעורך דין עבודה או נזיקין, ולאגור את המסמכים הקשורים בעניין.

כיצד למצוא עורך דין לתאונות עבודה?
היום בעידן האינטרנט קל יותר למצוא אנשי מקצוע בכלל, ובפרט זה גם  עורכי דין לעניין. תחום התמחות המשרד אמור להתאים לצורך התביעה – ורצוי לוודא כי עורך הדין בקיא בפסקי הדין האחרונים לעניין. היות והתביעה מתבצעת אל מול הביטוח הלאומי, ניתן להיעזר גם בעורך דין שבקיא בתחום הביטוח. עורך הדין ימצא את המספר המרבי לעילות שאותן ניתן לטעון מול כל חברות הביטוח ולהרוויח את הסכומים המקסימאליים, כמו למשל – פניה לביטוח תאונות אישיות. עורך דין יוכל גם להבין אם יש כאן עילה להגשת תביעה- באם יסבור כי אין בידו חומר מספק בכדי לטעון שקרתה תאונת עבודה, לא יהיה טעם בהפעלת השירותים המשפטיים או בהגשת תביעה.

מציאת שירותים משפטיים במרכז
המרכז עמוס באנשי מקצוע ובעורכי דין שמטרתם להתפרסם ולהיות נגישים לכמה שיותר לקוחות. עצם העניין אולי מייקר במעט את המחיר השירות, אולם עשוי להקל את ההגעה למפגש מול עורך הדין ואף למצוא מגוון אפשרויות של עורכי דין מצליחים לאותו עניין. לכן, עורך הדין שישיג את הסכום המרבי לפיצויי תאונת עבודה ימצא דווקא באזור המרכז.
מפת אתר | צור קשר