רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונות בדרך לעבודה

עם הצפיפות הרבה של אמצעי התעבורה בארצנו הקטנטנה (גידול של כ – 120,000 כלי רכב מדי שנה בשנה) והצורך בהמצאת דרכים עוקפות ונוספות ברחבי הארץ, כולל רכבת קלה, הוספת קווי רכבת שונים, תחבורה ציבורית שוקקת וכבישים לרוב, אין אנו מצליחים להתגבר על תאונות הדרכים, אשר לא רק הצפיפות מהווה גורם לתאונות. את רוב יומנו אנו מבזבזים בעבודה, כאשר חלק נכבד מן הזמן אנו נמצאים למעשה בדרכים: בדרך לעבודה או בדרך ממנה, העייפות והעומס הופכים לקטליזאטור לתאונות דרכים, ובעקבות כן- מה קורה כאשר קורית תאונת דרכים שהיא תאונת עבודה?

כשתאונות דרכים הינן תאונות עבודה
הדבר הראשון שיש לעשות כשבדרך מהעבודה בחזרה למקום המגורים או להיפך, הוא להתקשר למקורות הטיפול: למגן דויד אדום, למשטרת ישראל אם ישנה תאונה שיש בה נפגעי עם נזקי גוף – ואף אם ישנו רק חשד לנזקי גוף, דבר שיכול לסייע לתביעות הביטוח לאחר מכן. עורך דין פיצויים טוב אשר מתמחה בנושא תאונות דרכים שהינן תאונות עבודה, יבקש מכם את כל המסמכים הקשורים לאשפוז ולדיווח רפואי, ובעיקר כל מה שיכול לשמש לתיעוד התאונה. מלבד טיפולו של עורך דין בנושא תביעות ביטוח רכב, ניתן לתבוע את הביטוח הלאומי לכל הפחות ואת הביטוחים הנוספים שיש ברשותו של הנפגע: תאונות אישיות ועוד.

האם יש לכם ביטוחים נוספים?
מלבד ביטוח לאומי, ניתן לדרוש כספים נוספים מביטוחים נוספים (הרי לשם כך אלו קיימים), וכדי לדעת אילו ביטוחים מבטחים אתכם למצבים אלו – כמו למשל ביטוח תאונות אישיות או ביטוח אובדן כושר עבודה, רצוי לבדוק זאת מול עורך הדין המתמצא בחוקי הביטוח ובהתנהלויות השונות מול אותן חברות ביטוח. רצוי לסכם מראש על שכר הטרחה של עורך הדין ולדעת כי השמיים הם הגבול, לאור פרסומים שונים ופסקי דין אחרונים בנושא זכויות ופיצויים אלו.
מפת אתר | צור קשר