רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

עוד רשלנות רפואית

כולנו שמים את מבטחינו ברופאים ובטוחים שהם הסמכות המקצועית והטובה ביותר לקבלת טיפול בגופינו כשאנו חולים או זקוקים לייעוץ הנוגע לבריאותינו. ברוב המקרים זו הנחה נכונה בהחלט, אך ישנם מקרים בו הטיפול או העצה שקיבלנו מרופא מסויים מביאה לתהליך הפוך וגורמת לנו נזק. במקרים כאלו יש לבדוק האם לא התרחשה רשלנות רפואית, כלומר האם אופן פעולת הרופא, הטיפול או הייעוץ שניתן היה סביר ומקובל או שמא נפלה טעות בשיקול הדעת או דרך הפעולה של הרופא, שהביאה לנזק בריאותי. בשל ריבוי הפרטים והתקנות שיכריעו בסוגיה ועלולים להיות מסובכים לאדם הפשוט שאינו בקיא בהם עדיף לשכור את שירותיו של עורך דין רשלנות רפואית.

בגלל ההבנה והניסיון
עו"ד רשלנות רפואית  המתמחה באופן פרטני בנושא יוכל לספק לכם את הייעוץ הנדרש במקרה כזה ולגלות לכם את זכויותיכם ואת אופן הפעולה הנדרש. כדאי לבחור בעורך דין עם ניסיון בתחום הספציפי, כזה שיוכל לייצג אתכם היטב בזירה המשפטית במידה ותחליטו על תביעת נזקי גוף  במטרה לקבל פיצויים. הגופים הנתבעים במקרים אלה הם ברוב המקרים גופים גדולים וחזקים (קופות חולים, בתי חולים, מרפאות פרטיות וכו´) כך שהתמודדות למולם ללא אדם בעל סמכות וידע בנושא עלולה להיות בעייתית ולהחטיא את מטרתה.

ייעוץ מכל כיוון
עורך דין מומחה לעניין הרשלנות הרפואית הוא אדם שצבר ניסיון וידע רב בנושא ואשר למד להכיר את המערכת משני צדדיה ממקרי רשלנות רפואית קודמים. בעקבות זאת, הוא מכיר גם את אופן התנהלותם של הגופים הנתבעים ויש לו אפשרות להבנת הסיטואציה, שעלולה להיות מורכבת ומסובכת, גם מנקודת ראותם של הרופאים ומערכות בתי החולים. בכדי להגיע לחקר האמת בדבר התנהלותו של הרופא הנתבע, יהיה צורך לעבור בדיקות אצל רופאים ומומחים שונים, שעל פי קביעתם יתברר אם היתה שגיאה בשיקול הדעת הרפואי. עורך דין טוב ידע להפנות אתכם למיטב הרופאים בתחום הפגיעה, מה שיחסוך זמן והוצאות מיותרות ויביא לטיפול המקצועי והמהיר ביותר בעניינכם.  
מפת אתר | צור קשר