רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תביעות נזקי גוף

תביעת נזקי גוף מגיעה בעיקר בעקבות נזקים ופגיעות שנגרמו לאדם לאחר תאונת עבודה, תאונת דרכים או במקרה של רשלנות רפואית. ישנם מקרים בהם מעורבים יותר מאחד מהמקרים הללו ואז ישנה תביעה משולבת. התביעה מוגשת לביטוח הלאומי, שהינו מוסד ממשלתי המבטח את כלל אזרחי המדינה, בתהליך הכולל הגשת טפסים רפואיים המעידים על הפגיעה יחד עם כתב התביעה למוסד הביטוח הלאומי. שם, לאחר דיון בממצאים, תיקבע ועדה רפואית לגבי קיצבה, דמי טיפול או פיצויים שיועברו לנפגע במידה ונמצא ראוי לכך. בפועל, התהליך אינו פשוט כל כך וכולל הליכים משפטיים שונים ובירוקרטיה, ועל כן יש להיעזר בעורך דין מתחום זה.

זכויות ופיצויים
מרבית תושבי המדינה הינם שכירים, ודמי הביטוח הלאומי שלהם משולמים באופן קבוע ועל פי חוק על ידי המעסיק. במקרים רבים ישנה בורות בעניין הזכאות לכספים המגיעים לנו בעקבות תביעת נזיקין ולא כל כך ברור מי אמור לשלם לנו את הכסף – המעסיק, הביטוח הלאומי או מקור אחר אותו יש לתבוע. בכדי שהדברים יהיו בהירים יותר וכדי לא ליצור מצב של התיישנות או פספוס בדבר פיצויים בשל ניזקי גוף  ההמלצה היא לפנות לעורך דין מומחה לדיני נזיקין שמכיר את אופן ההתנהלות הדרוש ויוכל לייעץ ולייצג את התובע אל מול הגופים והמוסדות איתם הוא מתמודד. 

חוקים והליכים
הבירוקרטיה בעניין תביעות נזקי גוף הינה רבה ומסובכת. יש להמציא עשרות מסמכים, להופיע ולהתנהל בפני ועדות שונות, לנסח כתב תביעה ולדעת למי ולמה להפנות את הדברים. חשיבותו של הליווי המשפטי של עורך דין מקצועי מתבטאת גם בידיעת החוקים השונים על בוריים, חוקים כמו "חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים" המדבר על פיצוי שונה מתהליך הפיצוי במקרי פגיעה אחרים. לאדם הפשוט שאינו בקיא בנושאים אלה אין ברירה אלא להיעזר בהדרכתו ובשירותיו של עו"ד מתחום זה.
מפת אתר | צור קשר