רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

עוד תאונת דרכים ילדים

נגע תאונות הדרכים פשט על ישראל בשנים האחרונות והניסיונות למגר את התופעה ולצמצם את שיעורי הפגיעה הם רבים. תאונות דרכים בהם מעורבים ילדים הם עוד יותר קטלניות וטרגדיות שכן לא פעם מדובר במוות של ילד תמים שסך הכל נקלע למצב שלא היה באחריותו, או שהוריו לא היו אחראיים מספיק בשביל לחגור אותו. הנוהל הרפואי כלפי פגיעות של ילדים הוא שונה ועל כן רצוי להתייעץ עם עו"ד תאונות דרכים שהתעסק עם פגיעות של ילדים ויודע מה נוהל הפיצויים, אילו אישורים רפואיים צריך וכו´.

מתי יהיה זכאי ילד שנפגע בתאונת דרכים לפיצויים?
הפיצויים יוענקו על פי רוב להורה המשמורן על הילד ולא ישירות לילד, שכן ילדים צעירים לא ידעו כיצד לנהל כספים וחשבונות בסדר גודל כזה, על כן האפוטרופוס הרשמי, ההורה יטפל בנושא הפיצויים לתאונת דרכים שבה נפגע ילד. החוק מגדיר בדיוק מה היא תאונת דרכים כאשר ההגדרה הכללית היא פגיעה פיזית בגוף האדם בעקבות שימוש ברכב מנועי לתחבורה. החוק מפרט מה הוא רכב מנועי, מה היא מטרת תחבורה ואת כל מה שצריך לדעת כדי להגדיר תאונת דרכים ככזו. לאחר מכן בודקת ועדה רפואית את חומרת הפגיעה ובעצת הביטוח הלאומי קובעת את הפיצויים ואחוזי הנכות אם נדרשים.

את מי תובעים לקבלת פיצויים בגין פגיעת ילד בתאונת דרכים?
מדובר במקרים אינדיווידואליים, שכן כל פגיעה שונה וכוללת סיפור שונה. עם זאת נהוג לתבוע את חברת הביטוח בה מבוטח הילד – ההורה מבטח את רכבו ואת הנוסעים בו והילד כחלק מהמבוטחים הללו. אם מדובר בפגיעה של ילד בתור הולך רגל התביעה תהיה נגד חברת הביטוח של הרכב הפוגע. במידה והרכב הפוגע או הנפגע הוא בלי ביטוח רכב או קרה מקרה של תאונת פגע וברח הפיצויים יוענקו מ"קרנית".

מפת אתר | צור קשר