רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונות תלמידים

כיום ישנו ביטוח לילדים אשר נמצאים בתחום בית הספר. ביטוח תאונות אישיות לתלמידים עבורו ההורים משלמים מדי שנה מכסה נזקים ותאונות הקורות סביב השעון (במשך 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה). הביטוח אינו כולל מקרים שבהם פועלים חוק תאונות דרכים, מלחמה ופעולות טרור, פעילות צבאית סדירה וכן נזק הנגרם במהלך העבודה. הפיצוי אשר מגיע לילדים אינו מותנה בגרימת רשלנות מצד כל שהוא – אלא ניתן לתבוע כל סוג של פגיעה, וכן לא גורע מכל פיצוי אחר אשר מגיע לילד אשר נפגע (ניתן לתבוע באופן ישיר גם את גן הילדים או את בית הספר במידה והיו אחראים לכך, כמו גם את חברת הביטוח הנוספת במידה והוא מבוטח גם שם).

על ידי מי מוגשת תביעה לתאונת תלמידים ומה נתבע?
התביעה מוגשת באמצעות הוריו - האפוטרופוסים הטבעיים שלו, היות והילד עצמו הינו קטין. במידה והילד הפך בינתיים לבגיר והחליט להגיש את התביעה כאשר טרם חל בה התיישנות – יגיש אותה בעצמו. תקופת ההתיישנות היא 7 שנים ממועד התאונה, כלומר – קטין יכול להגיש את תביעת הנזיקין עד לגיל 25, במידה והתאונה קרתה בגיל 17. כמו- כן, תקופת ההתיישנות בתביעה כנגד פוליסת ביטוח תאונות אישיות תלמידים הינה 3 שנים ממועד התאונה. בתביעה יוכח הצורך לשימוש בתרופות מסוימות אף אם אינן כלולות בסל הבריאות, וכן לתשלום על היעדרות מימי לימודים.

מהם המסמכים הנדרשים לעורך דין לתביעת פיצויים?
בתביעות מסוג זה, רצוי לשמור כל תיעוד רפואי הקשור לילד מלפני ולאחרי התאונה- כולל דו"ח אשפוז בבי"ח או דו"ח חדר מיון, אישורי מחלה, תיעוד קבלת טיפולים  או תרופות – כמו למשל פיזיותרפיה ועוד. במידה ויש עדים או ראיות, ואפילו אישור היעדרות מבית הספר אשר חתום על ידי מנהל/ת בית הספר – יש לתעד אותם גם ולהגיש לעורך דין.
מפת אתר | צור קשר