רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

רשלנות רפואית שיניים

רפואת השיניים בארץ היא מהמתקדמות בעולם, ועדיין ישנם מקרים רבים של רשלנות רפואית שיניים. לאזרחי מדינת ישראל ישנם ביטוחים שונים שמכסים טיפולי שיניים ולא תמיד ישנו פיקוח על איכות הטיפולים, כשמדובר במרפאות פרטיות או ציבוריות שמוצעות לקהל הרחב. בטיפולי שיניים המטופל לא תמיד מודע לנעשה משום שאינו יכול לראות את מהלך הטיפול ולהבין את המונחים המקצועיים, לא תמיד הולך לקבל חוות דעת מרופא מומחה אחר ולכן אינו מודע תמיד במדויק למצב האמיתי הקיים אצלו ובאפשרויות האמיתיות העומדות בפניו .

מה רצוי לבדוק כדי למנוע רשלנות רפואית שיניים?
ברפואת השיניים קיימים תחומים שונים: שיקום הפה, אורתודנטיה, טיפולי שורש, שיננות ועוד, כשבכל אחד מהם עלולה להיות טמונה רשלנות רפואית. למעשה לכל אחד מאיתנו ישנו סיכוי שנגרמה לו רשלנות רפואית, שכן כל אחד מאיתנו עבר טיפול רפואי כזה או אחר בתחום השיניים במהלך חייו. מידת הצלחת התביעה לרשלנות רפואית גלומה בשמירה על כל אותם המסמכים שהתקבלו לפני הטיפול, בזמן הטיפול ולאחריו שיכולים להמחיש כי אכן נגרם למטופל נזק שיכול היה להיות מטופל באופן אחר, וקשור לאותה רשלנות רפואית. כל רופא בשר ודם עלול לטעות, אולם כאן עורך דין לענייני רשלנות רפואית מגיש את המסמכים למומחה כדי לקבל חוות דעת מקצועית של איכות הטיפול שקיבל מול איכות הטיפול הגבהה ביותר שניתן היה לקבל בתחום, והאם היה ברמה המקצועית הנדרשת.

רצוי לעקוב אחר נורמות רפואיות
נורמה רפואית  היא כזו שהטיפול הרפואי מסתמך על תצלום רנטגן במקרה הצורך לשם קביעת המשך הטיפול וקריאת המצב הקיים. יתכן שהוצעה למטופל דרך טיפול מסוימת כאשר היא לא הייתה אולטימטיבית בעבורו או שלא נפרשו בפניו כל הסיכונים הטמונים בטיפול כמו גם הזרקת חומר הרדמה שמסוכן למטופל או לא בהסכמתו.
מפת אתר | צור קשר