רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

חקירות תאונות עבודה

תאונות עבודה שייכות לתביעות נזיקין, אשר מתחלקות לתביעות אישיות ולתביעות עסקיות. תפקידו של משרד חקירות הוא לאשש או להפריך את הטיעונים בעזרת ממצאים אשר במידת הצורך יוצגו בפני בית משפט. משרד חקירות מתייחס לתנאי הביטוח של העובד, ומנסה להבין אם התרחשה הונאה מצד העובד או בתביעה לגיטימית.

מה בודקים בחקירות תאונות עבודה 
החוקר יתמקד בעיקר על היסטוריה רפואית של התובע, היות ויכול להיות שהבעיה הייתה קיימת קודם לכן, או שהפציעות לא נגרמו במהלך העבודה או בדרך אליה. יהיה חשוב לבדוק מהי מהות הפציעה והאם נשמרו תנאי בטיחות וגהות מטעם המעסיק בקשר לזה. כמו- כן, אם זה נגרם בעקבות פגיעה ממכשיר או מרכב- האם פעל תחת רישוי הפעלה, תקנים והוראות יצרן, סמכות ועוד. החוקר יפנה לסמכויות חיצוניות לקבלת חוות דעת וייעוץ, כדי לערוך חקירות השוואתיות ובכדי לערוך את המצג מול חברת הביטוח- אשר גם לה יש הגבלות ביטוח משלה.

ערך מוסף לחקירות תאונות עבודה
חוקר פרטי יאסוף עובדות העשויות לתרום לצמצום ולמניעת תאונות מסוג זה בעתיד. שיטות החקירה גלויות וסמויות, ותלויות בהרבה מקרים בניסיונו ובידע של החוקר- כמו גם בתושייתו ויכולותיו של החוקר או משרד החקירות. למעלה מאיסוף הממצאים, יש להציגם בדרך קבילה מול בית המשפט, במיוחד כשיש סבירות גבוהה שבמידה ונחשפת הונאה מסוג תביעת נזיקין כזו, היא עלולה להיות גובלת בפלילים.

מפת אתר | צור קשר