רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

רשלנות רפואית בניתוח

כאשר חולה מגיע לניתוח בבית חולים הוא צריך להיות סמוך ובטוח שהוא מנותח בידי רופאים מנוסים ואמינים שלא יכולים לפשל במשהו קריטי כמו הגוף שלו. בתי החולים בישראל לרוב עושים את המקסימום והציבור בישראל מקבל טיפול טוב ואמין בקנה מידה עולמי, אולם במקרים מסויימים ישנן תקלות לא סבירות או הגיוניות שיש לתת עליהם את הדין. אם אתם חושבים שנעשה לכם עוול ואתם תחת הקטגוריה של רשלנות רפואית בניתוח, כדאי להגיש תביעה על רשלנות רפואית.

תביעת רשלנות רפואית בניתוח
על מנת לזכות בתיק התביעה, צריך המנותח להוכיח שהרופא המנתח לא התנהל במהלך הניתוח כמו "רופא סביר". יש לזכור כי בכל מקרה של רשלנות רפואית יש לבחון את פרטי המקרה ולכן צריך לבצע בדיקה מקיפהולבחון האם התקלה שהתרחשה היא באמת חריגה. החלטת בית המשפט בעניין התביעה נקבעת לפי מספר סוגיות כששתיים מהבולטות והשכיחות ביניהן הם האם המנותח הסכים לניתוח וכן האם הוא היה מודיע לסיכונים והסיבוכים המתעוררים כתוצאה ממנו. תחומים נפוצים בהם מתרחשים מקרי רשלנות רפואית הם בתחום הקרדיולוגיה, אורטופדיה, ניתוחים פלסטיים ולידות.

ניתוח לא הסכמת החולה
ניתוח אשר מתרחש ללא הסכמת החולה, או שהחולה אינו מפוקח מספיק על מנת להבין ולשאול את השאלות הנכונות, הוא עילה טובה לתביעה בגין רשלנות רפואית. על פי חוק זכויות החולה, חייב המטפל לספק את כל האינפורמציה הנחוצה והרלוונטית. במידה ומסיבות כלשהן לא קיבל המנותח את האינפורמציה הרלוונטית ובמהלך הניתוח התרחשה תקלה, יש במקרה זה עילה מספקת להגשת תביעה בגין רשלנות רפואית.

מפת אתר | צור קשר