רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פיצוי על תאונת דרכים

לצער כולנו במדינה כמו שלנו, תאונת דרכים קורות כל יום וכל אחד ואחד מאיתנו חשוף לתאונת דרכים ולכן חשוב כי כל אחד ידע מהן זכויותיו ומה האפשרויות שלו כאשר הוא נפגע מתאונת דרכים על מנת שלא יישאר ללא הפיצוי אשר מגיע לו.

חוק פיצוי לנפגעי תאונת דרכים אשר נחקק ב1975 נועד להבטיח כי כל מי שנפגע בתאונת דרכים יפוצה בצורה מסוימת ועל כן על פי החוק מוטלת האחריות הבלעדית על הנהג אשר פגע במישהו אחר בתאונה וחובת הביטוח שלו בגין האחריות שלהם בגלל הנזק שעלול להיגרם לנהג.
על פי החוק אדם על מנת שאדם יקבל פיצוי הוא חייב להוכיח כי הוא נפגע על ידי רכב מנועי למטרת תחבורה, המושגים הללו לעיתים מקבלים פרשנות ומשמעויות שונות על ידי גורמים שונים בעלי אינטרסים מנוגדים ולכן כדאי להתייעץ עם עורך דין אשר מומחה במקרים הללו.
כאשר נפגעת על ידי רכב בתאונת דרכים עליך לתבוע את חברת הביטוח שביטחה את הרכב של הנהג הפוגע.גובה הפיצויים נקבע לפי חומרת הפגיעה ולפי מומחים רפואיים מטעם בתי המשפט אשר יקבעו את שווי הפיצוי.במקרים הללו כדאי ורצוי להשתמש בעורך דין מומחה בנושאים הללו על מנת שיוכל לעזור בתוך נבכי הבירוקרטיה שקיימת במקרים הללו ועל מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי שמגיע לכם.

לכן אם נפגעתם או נפצעתם בתאונת דרכים פנו אלינו לאתר באמצעות צור הקשר ואנו באמצעות עורכי דין מנוסים, אמינים ובעלי מוניטין נעזור לכם בתהליך התביעה של חברת הביטוח ונדאג לכך שתקבלו את כל אשר מגיע לכם על פי החוק ונמנע מכם את ההסתבכות מול חברות הביטוח אשר ידועות כחברות שקשה מאוד להתמודד מולן ללא עזרה מקצועית חזקה ואמינה.

 

מפת אתר | צור קשר