רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פיצויי תאונת עבודה

על פי ההגדרה המקצועית תאונת עבודה נחשבת לתאונה אשר מתרחשת במהלך ביצוע עבודה במקום עבודה או במהלך שהות במקום עבודה. תאונות דרכים אשר קורות בדרך למקום העבודה או בדרך ממקום העבודה תחשבנה גם לתאונות עבודה. על מנת שהמוסד לביטוח לאומי יכיר את התאונה כתאונת עבודה על הנפגע להגיש תביעה להכרת התאונה כתאונת עבודה. לפני הגשת כתב התביעה, חשוב להיוועץ עם עורך דין מוסמך על מנת לבצע את כל הפעולות הכנה בצורה המקצועית ביותר. עזרה של עורך דין המתמחה בתאונות עבודה יעלו את הסיכויים להכרה של תאונה כתאונת עבודה.

דמי פגיעה עקב תאונת עבודה 
בדרך כלל המידה ומוסד לביטוח לאומי מכיר בנפגע כנפגע תאונת עבודה הוא זכאי לתשלום של דמי פגיעה עבור 91 ימים מיום הפגיעה. גובה התשלומים עבור דמי הפגיעה משתנים ומושפעים מגובה שכרו של הנפגע כאשר על פי החוק לא ניתן שדמי הפגיעה יעלו על 75% משכרו של העובד.

אחוזי נכות
במקרים בהם בתום התקופה של 91 יום העובד עדיין נמצא במצב של אי כושר אשר מאושר על ידי אישור רופא מוסמך ניתן להגיש בקשה לוועדה רפואית אשר בכוחה לקבוע אחוזי נכות לנפגע. גובה אחוזי הנכות נקבעים על פי סוג הפגיעה כאשר במידה וועדה רפואית קובעת 100% נכות, מדובר בעובד אשר נמצא במצב של אי כושר.  במקרים כאלו חשוב להתייעץ עם איש מקצוע שעבר קורס סוכן ביטוח.

מפת אתר | צור קשר