רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונת דרכים קשה

לאחר עיון בדפי העיתונים ניתן לראות כי תאונות דרכים הינם המכה של המדינה מדי יום מעורבים אזרחי ישראל בתאונות קשות ואף קטלניות. תאונות דרכים גורמות לצער רב משפחות רבות כאשר האסון דופק בדלת שלהם. נהיגה לא זהירה, נהיגה במהירות מופרזת, אי ציות לתמרורי התנועה, חוסר התחשבות בעוברי אורך ועוד יכולות לגרום לתוצאות מצערות וקטלניות ולהפוך אזרחים חפים מפשע לנכים לכל החיים. כאשר מדובר בתאונה אשר קורית כתוצאה מנסיעה ממקום עבודה או למקום עבודה מדובר בתאונת עבודה כאשר יש חשיבות להגיש את הטפסים הנחוצים על מנת ההכרה של העובד לביטוח לאומי.

ביטוח לאחר תאונת דרכים קשה
כל נהג או עובר אורח מבוטח על ידי הביטוח הלאומי וביטוחים כגון: ביטוח חובה וביטוח מקיף. הביטוחים האלה נועדו לבטח את האזרחים של מדינת ישראל מפני מקרים של תאונות. תאונת דרכים קשה גורמת לעיתים לפגיעות גופניות קשות או אף מוות. ביטוח חובה הינו ביטוח המחייב כל נהג על פי החוק על מנת להגן עליו מפני הוצאות כספיות בעד התשלומים עבור עזרה רפואית לאחר התאונה.

תפסים של ביטוח לאומי
לאחר תאונת דרכים, במידה ומדובר בתאונת עבודה חשוב להגיש את הטפסים הרלוונטיים על מנת ההכרה במעמד זה. המוסד לביטוח לאומי מקבל את הטפסים לא יאוחר מ-90 יום לאחר התאונה כאשר הטפסים כוללים את הפרטים אודות המעסיק, התפקיד והתאונה.

מפת אתר | צור קשר