רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

ביטוח תאונת דרכים

תאונת דרכים הינה תאונה אשר התרחשה בכביש תוך כדי נסיעה או חניה. במידה והאדם נפגע מרכב כלשהו זכאי הנפגע בתשלום פיצוים עקב פגיעתו. גודל הפיצועים ומשך תשלומם מושפעים מסוג התאונה וגודל הפציעה. בדרך כלל כשמדובר בפגיעה אשר פוגעת בכושר העבודה או הפעילות של האדם, ובמילים אחרות לנכות, מדובר בפיצויים גבוהים במיוחד אשר יכולים להימשך לאורך כל חייו.

טיפול בנפגעי תאונות דרכים
במידה ונפגעתם במהלך תאונת דרכים, אתם זכאים לקבלת טיפול רפואי מיידי בבית החולים הקרוב ביותר למקום התאונה. לעיתים למקום התאונה מגיע צוות אמבולנס אשר מפנה את כלל הנפגעים. בחדר מיון הנפגע מקבל טיפול ראשוני. בהתאם לסוג הפציעות הצוות הרפואי מחליט האם לשלוח את הנפגע הביתה או לאשפזו להמשך מעכב. את כלל הטפסים הרפואים שהינכם מקבלים במהלך הבדיקות הראשוניות וגם אלה אשר תקבלו בהמשך חשוב לשמור על מנת שתהיה האפשרות לתבוע את הביטוח שלכם.

פוליסות ביטוח
קיימות שלוש פוליסות ביטוח עיקריות אשר עוסקות בביטוח האדם והרכב במהלך תאונות הדרכים. ביטוח חובה הינו ביטוח הכרחי אשר מחויב על פי חוק של מדינת ישראל. ביטוח זה אחראי על הטיפול בכל הקשור לגוף הנפגע. ביטוח צד ג´ הינו ביטוח אשר מתייחס לאדם או רכב אשר נפגעו מהרכב המבוטח. וביטוח מקיף הינו ביטוח כולל אשר מתייחס גם לפוליסת ביטוח צד ג´ וכולל בתוכו שירותים נלווים כגון: אובדן רכב, גניבת רכב, ניפוץ שמשות, וגרירה.

מפת אתר | צור קשר