רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

נכות מתאונה

במקרים של פגיעה כתוצאה מתאונה ניתן להיפגע באורך קל ולהישתקם באופן מהיר אולם לפעמים, קיימות פגיעות אשר מוכרות כפגיעות קשות אשר גורמות לנכות ופוגעות בתפקוד של הנפגע. על מנת לקבל את הפיצוים שמגיעים לכם על פי החוק יש צורך בהגשת תביעה לביטוח לאומי אשר מפרטת אודות המצב הבריאותי לאחר התאונה, אופי התאונה, וההגבלה הפיזית שנובעת כתוצאה מהתאונה. את התביעה יש להגיש באופן מסודר לביטוח הלאומי לא יאוחר מ-90 יום לאחר אובדן כושר להישתכר.

סוגים של עובדים
כאשר העובד נפגע בתאונה ישנה חשיבות לסווג את העובדים על פי קטגוריות עיקריות: עבוד שכיר- עובד אשר מקבל משכורת בתמורה לעבודתו בארגון או חברה, עובד עצמאי- עובד אשר עובד במסגרת עסק שהקים בעצמו, עובדים שאינם נמנים עם תושבי ישראל או עובדים אשר הגיעו לגיל הפרישה. מוסד לביטוח לאומי מתייחס לכל עובד בצורה שונה.

הגשת תביעת בשל נכות 
לפני קבלת ההחלטה הסופית באשר לפיצוים ממוסד לביטוח לאומי, לא כדאי לבזבז זמן יקר ומומלץ במקביל לפנות למוסד המתאים על מנת להגיש תביעה בנוגע לקבלת קצבת נפגעי עבודה במקרים של נכות כללית, הבטחת הכנסה ושאירים. הנכות הכללית הינה נכות לנפגע שעקב נכותו צומצם כושרו להשתכר ב-50% לפחות. התביעה יכולה להיות מוגשת על ידי נכה או עקרת בית נכה, נכים של דרגות אי כושר אשר משפיעה על תפקודו היום יומי ותפקודו בעבודה ונכים אשר מוכרים כנכים מטעם גורמים רפואיים של מוסד לביטוח לאומי.

מפת אתר | צור קשר