רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פציעה בעבודה

קיימים מקרים בהם עובדים נפגעים במהלך ביצוע תפקידם בעבודה או בדרך נסיעה לעבודה או מעבודה. כל הפגיעות אשר נוצרות כתוצאה ממקרים אלה מחייבים תשלומי פיצוים לעובד הן על ידי מוסד לביטוח לאומי והן על ידי המעסיק עצמו. הפציעות יכולות להיות מגוונות כאשר קיימות פציעות עבודה אשר הופכים את העובד הנפגע לנכה. עובדים נכים זכאים לפיצוים גבוהים יותר אשר משולמים תקופת זמן ארוכה.

פגיעות כתוצאה מאופי העבודה
לעיתים, עובדים נפגעים כתוצאה מאופי התפקיד. לפעמים, עובדים סובלים מפגיעות הבאות: ירידה בשמיעה, מחלות עור, צרידות, ירידה בכושר הראיה ועוד. פגיעות אלה נובעות בדרך כלל כתוצאה מעבודה עם חומרים מסוכנים. פגיעות אלה, יכולות להיחשב למחלות מקצוע במידה ומדובר במחלה אשר נמצאת בתקנון הביטוח לאומי. מחלות מסוג זה מצריכות פיצוים גבוהים במיוחד מאחר ומדובר במחלות כרוניות.

הגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי
לאחר הפגיעה, על המבוטח למלא את כלל הטפסים העוסקים בתנאי העסקה שלו ומפרטים בצורה מעמיקה אודות אופי הפגיעות ומצבו הבריאותי הכללי של העובד. את הטפסים יש להגיש עד חצי שנה לאחר התאונה. לאחר הבדיקה של הטפסים על ידי עובדי ביטוח לאומי המוסד לביטוח לאומי מחליט האם להכיר בפגיעה או לא. בדרך כלל הביטוח הלאומי משלם לנפגע דמי פיצוי בגובה 75% מהמשכרות שלו בתקופת זמן שלא תעלה על 90 ימים. עבור עובדים עם נכות, התהליך הינו תהליך מורכב וארוך יותר.
מפת אתר | צור קשר